דחוף ביותר!/פיענוח תוצאות בדיקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף ביותר!/פיענוח תוצאות בדיקה
    נני
    23/11/2007

    ערב טוב,
    לאימי בת ה- 65 יש גוש גדול מעל חזה שמאל.
    אתמול לאחר בדיקת אולטרסאונד נמצא כי זה סרטן השד (2גושים).
    (עברה ביופסיה).
    הרופא טען שמרוב שזה גדול זה גם תוצאה של הזנחה!
    להלן התשובות הראשוניות (לפני תוצאות הביופסיה):
    "מבנה ריקמת השד הוא שומני בעיקרו":
    שד שמאל:
    שני גושים ספיקולריים בזנב השד ורביע עליון מרכזי.
    קוטר כל אחת כ-20 מ"מ ו- 25 מ"מ צמודים...
    לא נראו הסתייגויות פתולוגיות.
    רקמה פברוגלנדולרית - תקינה.
    צל העור והפטמה - תקינים.
    צינוריות DUCTS - תקינות.
    רושם: הערכת ממצא - לא מוגדר יתכן שאתי.
    בדיקת U/S סונור:
    בשעה 1-2 ובמרחק כ- 5-6 ס"מ מאריולה הודגם ממצא בלתי סדגירה
    כ- 16X27 מ"מ עם ווסקולריזציה.
    באיזור קרוב לבית השחי הודגם ממצא דומה כ- 18X25 מ"מ עם ווסקולריזציה.
    ממצאים מתאימים לממצאים בממוגרפיה.
    *שאלתי היא: האם זה בעל גרורות?????
    *האם היא תחיה? האם תקבל כימותרפיה?
    ****בבקשה עזרו לי אני על סף התמוטטת עצבים!
    האם זה סרטן קשה?????????????
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דן הרשקו
    23/11/2007

    התאור שאתה נותן מעלה אכן חשד גבוה לסרטן שד עם כי יש כמובן לקבל תשובה פתולוגית מהביןפסיה
    לא מדובר בסרטן שד "מוזנח" לפי תאור הממצאים. כאשר דנים בגודל הגוש מסתכלים על הגדול שבהם וא מחברים את שני הגושים יחד.
    לגבי חומרת המחלה - זה מצריך ברור נןסף לאחר קבלת התשובה הפתלוגית וההחלטה לגבי הטיפול בהתאם.
    באם ימצא שאין גרורות מרוחקות או גרורות בבית השחי סכוייה לחיות בהחלט טובים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו