מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פיברואדנומה - דחוף בבקשהאורנה14/10/2010
אני בת 20. לפני 5 חודשים אובחן אצלי גוש בשד. בבדיקת US וביופסיה אובחן בגוש נמוש בגודל: 2.5-3.5 , פיברואדנומה.
ברצוני לציין ששלושה חודשים לפני גילוי הגוש התחלתי לקחת גלולות והחזה שלי גדל באופן משמעותי.
כירורגית שבדקה אותי המליצה על מעקב ולא דרשה ממני להפסיק את השימוש בגלולות.
לאחר 4.5 חודשים בבדיקת US גדל הגוש ל: 3.1-5.1 , הומלץ לי ע"י כירורג אחר להפסיק מיד את השימוש בגלולות, דבר שהייתי אמורה לעשות מיד כשנודע לי על הגוש וכמו כן לעבור ניתוח בהקדם בהרדמה מלאה מאחר ואין סיכוי שהגוש יקטן.
בקשתי לדעת:
א. האם כדאי להמתין ולראות באם הגוש קטן לאחר הפסקה לקיחת הגלולות?
ב. מה הדחיפות בניתוח ? והאם יש אלטרנטיבה אחרת מניתוח?
ג. האם אפשר לעבור ניתוח כזה בהרדמה מקומית? וללא כאבים? מאחר ואני פוחדת מהרדמה מלאה.
בתודה לתשובתך המהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיברואדנומה - דחוף בבקשה - תגובה
ד''ר תניר אלוייס16/10/2010שלום אורנה,
בסתייגות שאין אפשרות לתת ייעוץ פרטני בפורום כזה:
אין שום דחיפות בניתוח לכריתת פיבראדנומה שאובחנה בביופסיה,
בהחלט ייתכן שהיא תקטן אחרי הפסקת גלולות,
ואין חובה לבצע ניתוח בהדמה כללית - הרבה פעמים אפשר לבצע הניתוח (אם צריך בכלל לבצע ניתוח) בהרדמה מקומית , לכל היותר עם קצת טישטוש.
בברכה,
דר' תניר אלוייס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך שאלה לד"ר
אורנה17/10/2010תודה לתשובתך,
בהמשך לה: כמה זמן בערך מומלץ להמתין שגוש בגודל 3-5 יקטן לאחר הפסקת הגלולות??
בתודה לתשובתך,
אורנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך שאלה לד"ר - תגובה
ד''ר תניר אלוייס18/10/2010שלום אורנה,
3-6 חודשים הוא פרק זמן סביר לראות מה קורה עם הגושים אחרי הפסקת גלולות.
בברכה,
דר' תניר אלוייס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

