שלום-תוצאות בדיקת ממוגרפיה ואולטר.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום-תוצאות בדיקת ממוגרפיה ואולטר.
    מיטל
    02/03/2011

    שלום,
    אני רוצה לברר לגבי תוצאות בדיקת ממוגרפיה ואולטראסאונד...
    אנ י כבת 35, ביצעתי בדיקות אלו עקב כאבים בשדיים...{וגם אחות של אימי שחלתה בסרטן השד},כמו כן ביצעתי הגדלת חזה ע"י שתלי, ולכן רציתי להיות בטוחה האם הכאבים הם בגלל הניתו או בגלל סיבה אחרת...
    התוצאות הגיעו , באופו כללי כתוב על הכל BIRADS 1תקין, אם זה על צד ימין ועל צד שמאל בבדיקת ממוגרפיה, אך בבדיקת האולטאסאונד כתוב שבצד ימין הכל תקין...ואילו בשד בצד שמאל כתוב:
    תבנית סונוגרפית תקינה,
    צ'יסטות:
    שעה2 -1.4 ס"מ, שעה 1.4-3 ס"מ
    BIRADS 2-ממצא שפיר.

    אז שאלתי היא מה זה אומר? האם זה מסוכן ועלול להתפתח לסרטני, האם יש צורך במעקב מיוחד? וכיצד באמת ניתן לדעת באופן ודאי שזה שפיר אם לא נלקחה ביופסיה????
    סליחה על השאלות המרובות, אני פשוט קצת מוטרדת מהתוצאה בגלל חוסר ידע בתחום...
    בברכה, מיטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום-תוצאות בדיקת ממוגרפיה ואולטר. - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    02/03/2011

    הממצאים שפירים על פי המראה . בד"כ מומחים לבדיקות שדים יודעים להבדיל . אחרת היו נשים רבות מאד עוברות ביופסיות מרובות ללא צורך . ממצאים שפירים אלה לא הופכים לסרטניים . מעקב כמובן צריך בכל מקרה. סרטן שד לרוב אינו כואב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר שלום, עוד שאלה ברשותך...

    maytal
    03/03/2011

    ד"ר, אני מאוד מודה לך על תשובתך, יחד עם זאת אני רוצה לשאול,
    גודל הצ'יסטות המצוינות, לא גדולות מדי?
    האם יש צורך, או כדאי להוציא אותן???
    האם כדאי לגשת לרופא לחוות דעת?לגבי הוצאתן או עדיף להשאירן???
    תודה מראש, מיטל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר שלום, עוד שאלה ברשותך... - תגובה

    ד''ר תניר אלוייס
    03/03/2011

    שלום מיטל,
    בעיקרון אין שום סכנה בציסטות ואין צורך בשום טיפול,
    לגשת לרופא עם התוצאות ולהיבדק בהחלט רצוי, בעיקר אם יש הסטוריה במשפחה, בלי קשר לציסטות.
    בברכה,
    דר' תניר אלוייס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו