מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום-תוצאות בדיקת ממוגרפיה ואולטר.מיטל02/03/2011
שלום,
אני רוצה לברר לגבי תוצאות בדיקת ממוגרפיה ואולטראסאונד...
אנ י כבת 35, ביצעתי בדיקות אלו עקב כאבים בשדיים...{וגם אחות של אימי שחלתה בסרטן השד},כמו כן ביצעתי הגדלת חזה ע"י שתלי, ולכן רציתי להיות בטוחה האם הכאבים הם בגלל הניתו או בגלל סיבה אחרת...
התוצאות הגיעו , באופו כללי כתוב על הכל BIRADS 1תקין, אם זה על צד ימין ועל צד שמאל בבדיקת ממוגרפיה, אך בבדיקת האולטאסאונד כתוב שבצד ימין הכל תקין...ואילו בשד בצד שמאל כתוב:
תבנית סונוגרפית תקינה,
צ'יסטות:
שעה2 -1.4 ס"מ, שעה 1.4-3 ס"מ
BIRADS 2-ממצא שפיר.
אז שאלתי היא מה זה אומר? האם זה מסוכן ועלול להתפתח לסרטני, האם יש צורך במעקב מיוחד? וכיצד באמת ניתן לדעת באופן ודאי שזה שפיר אם לא נלקחה ביופסיה????
סליחה על השאלות המרובות, אני פשוט קצת מוטרדת מהתוצאה בגלל חוסר ידע בתחום...
בברכה, מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום-תוצאות בדיקת ממוגרפיה ואולטר. - תגובה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי02/03/2011הממצאים שפירים על פי המראה . בד"כ מומחים לבדיקות שדים יודעים להבדיל . אחרת היו נשים רבות מאד עוברות ביופסיות מרובות ללא צורך . ממצאים שפירים אלה לא הופכים לסרטניים . מעקב כמובן צריך בכל מקרה. סרטן שד לרוב אינו כואב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר שלום, עוד שאלה ברשותך...
maytal03/03/2011ד"ר, אני מאוד מודה לך על תשובתך, יחד עם זאת אני רוצה לשאול,
גודל הצ'יסטות המצוינות, לא גדולות מדי?
האם יש צורך, או כדאי להוציא אותן???
האם כדאי לגשת לרופא לחוות דעת?לגבי הוצאתן או עדיף להשאירן???
תודה מראש, מיטל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר שלום, עוד שאלה ברשותך... - תגובה
ד''ר תניר אלוייס03/03/2011שלום מיטל,
בעיקרון אין שום סכנה בציסטות ואין צורך בשום טיפול,
לגשת לרופא עם התוצאות ולהיבדק בהחלט רצוי, בעיקר אם יש הסטוריה במשפחה, בלי קשר לציסטות.
בברכה,
דר' תניר אלוייס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

