שחזור שד אחרי כריתה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שחזור שד אחרי כריתה
    דפנה
    31/12/2007

    שלום רב,
    אני בת 63.
    לאחרונה אובחן אצלי גידול בשד, עברתי כריתה חלקית . הגידול היה 1.5 ס"מ, node negative ; IDC-grade 1; Her-2 neg,. hormone receptors positive;
    אני עוברת הקרנות.
    בינתיים , בבדיקה גנטית, אובחנתי כנשאית מוטציה בגן BRCA1.
    אודה מאד עבור אינפורמציה :
    מהי הטכניקה המומלצת ביותר לשחזור שני שדיים לאחר כריתה מונעת עקב נשאות מוטציה ב-BRCA.
    מה הטכניקה שנותנת את התוצאה הסופית הכי טובה לאורך ימים, וכרוכה בסבירות נמוכה לסיבוכים.
    האם כדאי לבצע שני ניתוחים : קודם כריתה מלאה , ושיחזור רק לאחר ההחלמה, כדי למנוע כמה שאפשר סיבוכים ? או שאין הבדל ?
    בסיכום משוקלל בין אפשרות סיבוכים לבין פעמיים ניתוח ופעמיים החלמה וסבל, מה יותר "כדאי" ?
    אינני כוללת בשאלתי זו את ההיבטים הפסיכולוגיים, מפני שאי אפשר להעריך אותם דרך האי-מייל, זה שונה מאדם לאדם.
    אני מעוניינת להגיע לתוצאות הטובות ביותר מבחינה פיזיולוגית, ועם הפסיכולוגיה אצטרך להתמודד בדרכים אחרות.
    האם יש טכניקות מתקדמות בניתוחי שיחזור שד אשר אינן מיושמות עדיין בארץ ?
    אני מציינת שלא החלטתי עדיין על ניתוח כריתה. אבל אני שוקלת את זה מאד ברצינות ואני יודעת שזו החלטה שלי בלבד. לכן המלצה בקשר לאופציות שיחזור מאד תעזור לי בהתלבטויותי.
    המון תודות
    דפנה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שחזור שד אחרי כריתה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחזור

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    31/12/2007

    איני פלסטיקאית ושאלותיך מכוונות לרופא פלסטיקאי, ממנו תקבלי תשובה טובה טובה ומהימנה יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו