ממוגרפיה ובלוטות לימפה בשד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ממוגרפיה ובלוטות לימפה בשד
    אופטימית
    03/01/2008

    עשיתי בדיקת ממוגרפיה היום ומצאו שיש מספר בלוטות לימפה בשד. האחות אמרה שזה לא נראה חשוד אבל ביקשו שאני אחזור לעשות אולטראסאונד.אני בארה"ב ומאוד מפחדת.
    האם ייתכן שיש מצב שאין גוש נימוש ובכל זאת יש ממצא. האם ייתכן ממצא רק של בלוטות לימפה שמעיד על גידול חלילה,אבל אין שום ממצא מעבר לכך?
    אני עם רקמת שד מעט צפופה בת 41 במנופאוזה מוקדמת.
    בבקשה תעזרו לי אני ממש מפחדת. כי הממצא היה בשני השדיים האם ייתכן מצב מפושט בלי שראו כלום מלבד לבלוטות לימפה.
    האחות אמרה שזה נורמלי ויש את זה לפעמים. אבל אני חושדת שאולי היא אמרה זאת רק להרגיע אותי אבל ייתכן ויש ממצא או שהנוכחות של הלימפה בשד חשודה.
    אנא ענו לי בהקדם.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    03/01/2008

    בהחלט יתכן ממצאים בשד כמו בלוטות ללא גידול ממאיר. בעיקר קשה לאבחן בשד צפוף ולכן אולטרסאונד מאד חשוב. יתכן גוש בשד שלא נמוש. כמובן שהאחות ניסתה להרגיע אבל כל מה שנאמר נכון כמו גם אפשרות שהממצא לא שפיר אין ברירה צריך לבדוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו