מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים בבית שחימלי06/01/2008
שלום רב,
אני בת 24, יש לי פיברואדנומה בשד ימין בגודל 1.5 ס"מ ובצמוד אליה יש בלוטת לימפה בגודל 1.2 ס"מ (בדיקה אחרונה ביולי 2007). בזמן האחרון יש לי כאבים בבית שחי הימני. התור שלי לכירורג השד הוא רק בעוד כחודש ובינתיים אני נורא לחוצה. בבדיקה ידנית בבית השחי אני לא מרגישה נפיחות (כשאני משווה עם צד שמאל). אבל הכאב קיים.
1- האם הכאב בבית שחי יכול לנבוע מפיברואדנומה?
2- אני נוטלת גלולות ברצף בשל אנדומטריוזיס ותמיד יש לי רגישות מוגברת בשדיים - האם הכאב בבית שחי יכול לנבוע מהקרנת כאב מהשד או בגלל הגלולות?
3- האם הכאב מעיד על ממאירות (חס וחלילה)?
אודה מאוד להתייחסותך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב
פרופסור ביאטריס עוזיאלי07/01/2008כאב בדרך כלל אינו סימן לסרטן. נראה יותר הגיוני כי הכאב הינו כאב מגורם הורמונלי. רצוי להבדק גם אצלך גניקולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מלי06/01/2008מצטערת שיש לי כל כך הרבה שאלות - פשוט זה נושא מאוד מלחיץ ומפחיד!
רציתי לשאול לגבי בדיקה ידנית עצמית. כשאני שוכבת על צד שמאל ובודקת את הצד הימני של השד הימני (ליד בית שחי איפה שהעור מאוד מתוח בתנוחה הזאת) אני מרגישה ליד הצלעות מעין רצועה עבה לאורך של כמעט כל השד. הרגשתי כמעט אותו דבר כששכבתי על צד ימין ובדקתי שד שמאל. כשאני שוכבת על הגב ועושה בדיקה ידנית - הגושים האלה לא מורגשים.. מה זה יכול ?
(אני יודעת שהתיאור שלי לא מוצלח כל כך אבל לא ישנתי כל הלילה מלחץ כשהרגשתי את זה...) אשמח מאוד ואודה אם תוכלו לענות לי.
לסבתא שלי היה סרטן שד בגיל 60.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשד
פרופסור ביאטריס עוזיאלי07/01/2008לא בטוחה שהבנתי על מה את מדברת אולם יתכן ואת מרגישה צלע או גבשושיות תקינותב שד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה על מנת לקבל תשובה
מלי07/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

