חודשיים לאחר לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חודשיים לאחר לידה
    מרים
    08/01/2008

    שלום, אני כבר חודשיים לאחר הלידה ולא מצליחה לחזור לעצמי, אני סובלת מעצירויות וכאבים וחולשה. רופא המשפחה הסביר כי זה עניין של זמן, בעלי מעוניין לשכב איתי ואני לא מסוגלת לחשוב על זה אפילו. האם חשוב לחזור לשיגרה בכוח או שניתן להאריך את תקופת ההתאוששות שלאחר הלידה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חודשיים לאחר לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משכב לידה

    חלי מוחני
    09/01/2008

    שלום מרים,
    את רק חודשיים אחרי לידה... וזה ממש לא הרבה זמן.
    בדרך כלל משכב לידה הוא כ 6 שבועות אך עדיין, לא כל אשה אותו דבר, כל לידה שונה מילד לילד ומאישה לאישה. לכן, אל תלחיצי את עצמך.
    כתבת שאת סובלת מעצירויות כאבים וחולשה. אני חושבת שכדאי לבקש בדיקת דם מרופא המשפחה כדי שיבדוק את רמת הברזל בדם. אם את כבר לוקחת ברזל - אולי מזה יש לך עצירות? אולי תחליפי את כדורי הברזל לכדורים אחרים שיש בשוק.
    בכל מקרה חשוב מאוד- תשתי הרבה הרבה מים איכלי טוב (בשר, דגים מוצרי שומשום, טחינה עדשים וכד') ותנוחי מתי שאת יכולה - גם במשך היום!!
    לגבי בעלך... נסי לשתף אותו בהרגשתך ובמצבך אפילו בקשי את עזרתו בטיפול בתינוק.
    אשמח אם תעדכני אותנו לגבי מצבך
    הרבה בריאות ואושר
    חלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו