לחץ...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ...
    לילך
    12/01/2008

    שלום,
    אסביר בקצרה:
    בעלי עובר בימים אלו קורס - הקורס נמשך חצי שנה, מגיע הביתה בסופי שבוע.
    בני הראשון בן 3,
    תינוקי נוסף בן חודש הצטרף למשפחה.
    כנראה מהלבד, "ההלם" לאחר הלידה נכנסתי לתסביך שקשה לי לנשום לפעמים יש לי לחץ בגרון.
    כל תוצאות בדיקות הדם תקינות.
    אני מנסה להרגע ע"י נשימות (יודעת לבצע דמיון מודרך).
    אך כמובן שהנכן מבינות שקשה לי מאוד גידול 2 לבד
    ההסתגלות של תינוק חדש לבני הבכור עברה בהצלחה למרות שלפעמים ישנם סמני לתשומת לב וזה בסדר.
    יש לי מאין סחרחורות כלומר נראה לי אי איזון בגוף מכל הסיבות.
    האם יש לכם המלצה אך לעבור את התקופה יותר ברגוע????
    תודה תודה תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז ככה

    אסנת גלבוע
    12/01/2008

    זה באמת נשמע לי קשה.
    הייתי מציעה לך את מה שעשיתי בעצמי: לקחת עזרה פעמיים בשבוע מבייביסיטר שתוציא את הבכור לגינה. יהיו לך 2 אחר צהריים פנויים, אם היא בחורה אחראית אפשר לבקש ממנה גם עזרה באמבטיות. אני זוכרת שאחרי הלידה של הקטנה שלי חיכיתי לימים האלו מאד. אפשר לקחת גם טיפות רסקיו להרגעה, אני מאמינה שאם תהיה לך עזרה לא תזדקקי להן יותר מידי.
    את גיבורה אמיתית!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו