טיפול באסטריול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול באסטריול
    אילנה
    07/04/2012

    יש לי שאלה ואינני יודעת מי יוכל לעזור לי.
    אני בת 38 , לאחר לידות יש לי תופעות של גיל המעבר(דפיקות לב, פעילות יתר של בלוטת התריס , דכאון , אי שקט ), כמו כן בליה הקודמת לקיתי בדלקת של עצב הראיה ואני מוגדרת בחשד ל טרשת נפוצה.
    ידוע לי שבארה"ב מטפלים באמצעות הורמון האסטריול בנשים חולות בטרשת נפוצה .

    רציתי לדעת האם אוכל לקבל מגניקולוג לאחר בדיקה מרשם לגלולות אסטריול כדי שאוכל ליטולכדורים אלו לאחר לידה ולמנוע תופעות אלו שקורות לי לאחר לידה,שברור והן נגרמות בגלל ירידה בהורמונים לאחר לידה.

    אשמח לדעת למי עליי לפנות ? למי שמטפל בטיפול הורמונלי חלופי או גניקולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול באסטריול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו