מוסיקה לתינוקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מוסיקה לתינוקות
    גילי
    30/08/2007

    כמו כולן קניתי מובייל עם מוסיקה ויש לי דיסקים של מוסיקה לתינוקות, אבל אני פשוט שונאת את זה. זה מוציא אותי מהכלים וגם ככה התקופה עכשיו לא קלה לי (זה הילד הראשון שלי, בן 5 חודשים ואני בחורה די מפונקת בדרך כלל, היה לי קשה בהריון וקשה לי עכשיו עם הויתור על שעות שינה ועוד ללכת לעבודה והכל). עד כמה אני צריכה לוותר על השלוה שלי בשביל להיות אמא טובה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוסיקה לתינוקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא טובה היא אמא מאושרת

    אסנת גלבוע
    31/08/2007

    מה שטוב לך יעשה בסופו של דבר טוב לתינוק שלך. אם לא בא לך לשמוע דיסקים תינוקיים- לא צריך. אני בטוחה שההורים שלנו לא השמיעו לנו דיסקים כאלה ויצאנו די בסדר. נסי לקחת בייביסיטר ולעשות דברים עם עצמך, מה שאת באמת אוהבת. לפעמים שחרור של כמה שעות מהבית עושה פלאים וזה מגיע לך. אולי חסר לך זמן איכות עם הבעל, או חברה טובה, או עם עצמך. תחשבי מה הכי בא לעשות- ולכי על זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו