צלקת לאחר לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צלקת לאחר לידה
    יעל
    05/07/2010

    שלום,
    אני בת 31, כחצי שנה לאחר לידה ראשונה , ובשבוע ה- 16 להריוני השני. במהלך הלידה הראשונה היה לי קרע דרגה 2 שתפירתו יצרה צלקת חיצונית גדולה שנראית כמו חלקי עור פנימיים שנותרו בחוץ... לאחר הלידה סבלתי במשך כחודש מכאבים עזים באזור שחלפו לאט לאט, אבל עדיין כואב לי במהלך קיום יחסי מין ולפעמים אני מרגישה חוסר נוחות באזור במהלך שגרת היום. הדבר פוגע לי באיכות החיים ובעיקר באיכות חיי המין שלי. אני מאד חוששת לקראת הלידה השניה ותוהה האם יש משהו לעשות בנושא? והאם כדאי לחכות לאחר הלידה או שאפשר להקל עלי כבר עכשיו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צלקת לאחר לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צלקת לאחר לידה

    הילה שקד
    06/07/2010

    הי יעל ,

    קודם כל אני מצטערת לשמוע על הסבל שעברת לאחר הלידה הראשונה
    אני ממליצה בחום רב לדבר עם פיזיותרפיסטית לרצפת האגן ולראות איך אפשר להקל , לעזור
    אולי כדאי לעשות עיסוי באזור הצלקת עם שמן שקדים יחד עם גרניום ולבנדר , ישנם משחות כמו טראומה פלנט שזו משחה מצויינת שטובה לטראומה של העור
    האם היית אצל רופא לאחר הלידה ?

    שיהיה בהצלחה
    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו