כאבים במהלך קיום יחסי מין.....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים במהלך קיום יחסי מין.....
    אור
    19/01/2011

    היי...
    אני חדשה פה... :)
    לפני קצת פחות מ-3 חודשים ילדתי את בני הבכור המתוק והמקסים - אהוב ליבי :)
    אחרי הלידה הרגשתי דיי טוב חוץ מתחושת עייפות, חוסר נוחות מהתפרים...וכו...
    שלושה ימים אחרי הלידה חמתי באה לביתי (חשוב לציין שישנה מתיחות רבה בינה לבן בעלי מזה שנים, ומאז שהתחתנו היא דיי מגעילה אליי, משהו שלא היה לפני החתונה), בכל מקרה היא באה, הייתי לבד עם הילד ונתתי לה להרים אותו, והיא אמרה שאני צריכה לפתור לה את הבעיות עם בעלי, אמרתי לה שאני לא מתערבת ושתניח לי, תוך שניה היא התפהכה עליי...התחילה לצרוח כמו מטורפת ולקלל אותי...שאני אשמה, שלקחתי לה את הבן שלה הקטן(יש לה עוד 3 בנים..נשואים!!). היא ממש השתוללה בזמן שהתינוק שלי היה בידיים שלה, נכנסתי להיסטריה, פחדתי שחס וחלילה יקרה לו משהו, התחלתי לבכות וביקשתי שתניח את הילד, היא נשארה בשלה...מתנהגת כמו מטורפת..אז ניגשתי אליה לקחת ממנה את הילד. היא סירבה לתת לי אותו וכשהתקרבתי היא דחפה אותי מאוד חזק עם המרפק שלה ישר בתוך הבטן התחתונה שלי...ראיתי כוכבים. בכיתי כמו ילדה וניגשתי שוב שתתן לי את הילד...ושוב היא דחפה אותי...כל הגוף שלי רעד, מפחד, מכעס, מכאב...בסופו של דבר היא הניחה את הילד והלכה, אחרי ששתפה אותי בצרור קללות..
    למחרת בבוקר הרגשתי שיש יותר דימום ממה שהיה קודם לכן, היו לי כאבים לא היו קודם לכן...הרגשתי נורא.
    בעלי תמך בי נורא - אבל זה לא מנחם אותי...היא כמו עצם בגרון. אני לא מסוגלת להתסכל עליה. אני מרגישה נורא ואיום בגללה. רק בגללה.
    חשוב לי לציין שכל עוד היא לא איתי או בנוכחותי, אני מרגישה מצויין, מאושרת ומודה לאלוהים על המתנה המדהימה שהוא נתן לי - הילד שלי.
    לאחרונה עברתי בדיקת רופא כמו שמקובל אחרי לידה, הבדיקה נורא כאבה...נורא!!!
    לא ייחסתי לזה חשיבות ולאחר שאני ובעלי חזרנו לקיים יחסים הרגשתי כאבים וחוסר נוחות...דיברתי עם הרופא נשים שלי והוא שאלה אם הייתי חשופה לאיזשהי פגיעה או חבלה לאחר הלידה...לא ידעתי מה להגיד....הראש התפוצץ לי ממחשבות...
    הוא הסביר לי שיש תופעה כזו..שלח אותי לקרוא מאמר : "למרות שהאתיולוגיה (הסיבה) לווסטיבוליטיס לא לגמרי ברורה, היא יכולה לנבוע כתוצאה מתקיפה, חבלה או נטילת גלולות לאורך שנים. אצל חלק מהנשים הן גורמות לשינוי הורמונלי של הנרתיק בכך שהרירית בנרתיק הופכת דקה יותר, ואז בזמן חדירה, בתוספת הירידה בחשק המיני (בדומה לגיל המעבר) ויובש, הנרתיק נשרט ומכאן מופיעים כאבים בתדירויות ובעוצמות שונות". - חשוב לי לציין לא נטלתי גלולות עד לפני 5 שנים, מתוכן בשנתיים האחרונות לא נטלתי גלולות כלל, ובשלוש השנים שלפני כן לקחתי גלולות לא באופן סדיר. בכל אופן בשבוע הבא אני הולכת להיבדק, ברוך השם ותודה לאל - זה לא משהו בלתי פטיר...אבל התסכול שזה גורם לי נוראי...רציתי לשאול אם יש פה מישהי שעברה מקרה דומה (כאבים לא חמתי, לא מאחלת אחת כזו לשונאיי), אם כן כיצד טיפלתן בבעיה? בשורות טובות לכולנו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    עינת אהרן
    31/01/2011

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_גניקולוגיה_רפואת_נשים' id=link]גניקולוגיה - רפואת נשים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו