מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בדיקת ליבידורן01/02/2016
שלום רב,
האם יש לגבר דרך כלשהי לבדוק באופן בר מדידה את איכות החשק המיני והאנרגיה המינית שלו?
כשם שבכל תחום יש מבחנים,סולמות דירוג ונורמות כאלה ואחרים : אם באינטיליגנציה, ביישנות, כח,כושר, לחץ דם ,מדדים גופניים, כיצד מודדים את החשק המיני והאנרגיה ביחס לנורמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת ליבידו - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב03/02/2016שלום רן,
הפורום הזה דן בסוגיות הקשורות לפוטנציאל הפוריות של הגבר. שאלתך צריכה להיות מופנית לתחום הסקסולוגיה מכיוון שהתחומים הללו אינם חופפים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות אבחון מורפולוגיה של בעליד``ר אליעזר גירש28/01/2016
שלום רב, לבעלי עשו איבחון מורפולוגי והתוצאות:
מתוך 200 רק 4 בעלי מבנה תקין.
0 תאי זרע בדרגה 1
4 תאי זרע בדרגה 2 (2 %)
סה"כ תאי זרע בדרגת איכות 1+2 (2%)
הפגמים המורפולוגים העיקריים: ראש קטן,צר, מאורך עם ואקואולות גדולות ורבות ודיסאורדרים .אחוז נמוך של תאים בעלי מבנה גרעין תקין.
מומלץ לבצע מיון IMSI מורפולוגי לפני IVF
השאלה שלי: האם במיון הזה יש סיכוי למצוא זרע דרגה 1?
האם דרגה 2 היא מספיק בסדר להפרייה?
מה הגורם לזרע להיות כך? (בעלי בן 46)
בבקשה תענו לי ואולי תתנו לי תקווה. אנחנו עם 4 הפלות מתרומת ביצית.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מורפולוגיה - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב28/01/2016שלום שוש,
כאשר ממיינים את תאי הזרע בשיטת IMSI (שיטת ברטוב) ביום שאיבת הביציות, הטכנאית סורקת עשרות אלפי תאי זרע במשך מספר רב של שעות ומחפשת את תאי הזרע התקינים ביותר שקיימים בזירמה.
באופן זה, יש כמובן סיכוי גדול יותר למצוא גם תאי זרע מדרגה ראשונה, בניגוד לאבחון המוקדם, שבו נסרקו רק 200 תאי זרע, אך מכיוון שתאים אלו לא נראו בבדיקה המקדימה, הדבר לא וודאי.
אצלנו, תאים בעדיפות שנייה, גם הם תאים טובים מאוד עם סיכויים גבוהים מאוד להשגת הריון.
הסיכויים יורדים באופן משמעותי כשמדובר בתאים בעדיפות שלישית.
הסיבות לירידה באיכות הזרע יכולות להיות זיהומיים חיידקים, נוכחות של מצב וריקוצלה ( דליות אשכים), אך ברוב המקרים הסיבה לירידה באיכות הזרע אינה ידועה.
דווקא במקרה שלכם, לאחר 4 הפלות מתרומת ביציות, חשוב לבצע תרבית זירמה ואם יתגלה בבדיקה זו זיהום חיידקי, יש לסלקו לפני הליכה לטיפול הבא.
במרכז שלנו, במקרי הפלות חוזרות על רקע בעיה במורפולוגיה של הזרע, השגנו 35% לידות חי בשיטת IMSI.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון המון תודה על תשובתך המפורטת!
שוש28/01/2016ותודה על בעבודת קודש שאתה עושה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריקוצל באשך אחד אשר הנפח בו קטןללאשם22/01/2016
היי,יש לי שאלה.אם יש וריקוצל באשך אחד אשר הנפח בו קטן לדוגמא ונפח האשך השני תקין מדוע אם כך יש בעייה בדרכ?הרי הזרע הנפלט יוצא משני האשכים לא?להבנתי יהיה זרע תקין וזרע לא תקין אז אם כך למה אמורה להיות בעיה?שואל מתוך סקרנות ..תודה על ההקשבה וסליחה על ההפרעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש23/01/2016שלום לך ללאשם,
מצב ואריקוצלה מופיע בכמה דרגות. אם זו דרגה קלה אז לא מדובר בפגיעה באיכות הזרע. על מנת להבין אם קיימת ביעה באיכות הזרע יש לבצע בדיקת זרע. כללית, ככל שפגיעה בתפקוד האשך גדולה יותר, כך תהיה פגיעה משמעותית יותר באיכות הזרע.
גם כאשר זרע תקין, רק חלק קטן יחסית מכלל תאי הזרע הוא תקין ובעל כושר הפריה עם פוטנציאל להריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה
שאלה07/02/2016הבנתי,אבל כפי שאני יודע שני האשכים מייצרים זרע ואם יש וריקוצל חד צדדי אז רק חלק מהייצור נפגע אם כך מדוע ישנה פגיעה בפוריות הגבר אם ישנו אשך אחד שאינו נפגע מהוריקוצל ואנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהוא תקין ?אשמח לדעת ותודה על המענה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
למה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש21/02/2016בגלל מבנה האנטומי השונה של כלי הדם בשני הצדדים לא רואים את הפגיעה בשני הצדדים אלא רק בצד אחד. האמת היא שבדרך כלל הפגיעה היא בשני הצדדים של האשכים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםללא שם20/01/2016
היי לפי מה שאמרת לי אני נמצא בתחתית הסקאלה
של המורפולוגיה התקינה 4%
איך ניתן לשנות /לשפר את התוצאות יכולת פוריות מעולה
בכל זאת אני סהכ בן 20* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שלום - תגובה
ד''ר אליעזר גירש21/01/2016שוב שלום,
ממליץ להיבדק אצל אורולוג, כך אולי תמצא בעיה ואולי תהיה אפשרות לשפר את התוצאות של זרעך. אולי אפילו יש לשקול להקפיא כמה מנות זרע לשימור ושימוש עתידני.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת איכות הזרעדני19/01/2016
אני ואישתי מנסים להרות כבר שנה ללא הצלחה.
לפני כשנה ביצעתי בדיקת איכות הזרע, נאמר לי שתקין, קראתי באינטרנט והבנתי שיש מצב שהמורפולגיה גבולית, האומם?
מצרף בדיקת איכות הזרע 1/2015.
האם יש צורך לחזור על הבדיקה שוב?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קובץ נוסף
דני19/01/2016בדיקת איכות הזרע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות בדיקת איכות הזרע - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב20/01/2016שלום,
המורפולוגיה תקינה בבדיקה ששלחת. לאור הכישלון להרות באופן ספונטני במשך שנה, כדאי לבצע בדיקה מעמיקה יותר של המורפולוגיה, הנקראת אבחון מורפולוגי במיקרוסקופ בהגדלה גדולה (בשפה המדעית נקרא MSOME). תוכל לקרוא על בדיקה זו באתר שלנו. ע"פ אבחון זה יהיה ניתן להמליץ האם להתקדם לקראת השבחות זרע והזרעה תוך רחמית (IUI), או לכיוון של הפרייה חוץ גופית (IVF). בנוסף כדאי לבצע תרבית זירמה כדי לבדוק אם אין זיהום חיידקי במערכת המין של הגבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועתיות ומורפולוגיהדנית19/01/2016
שלום רב,
בבדיקת זרע של בעלי התקבלה תנועתיות של 80 אחוז , אבל בדרגת התנועתיות כתוב +2 +3.. מה המספרים האלו אומרים ? האם זה נחשב לתנועתיות מהירה ?
בנוסף, מורפולוגיה רק 10 אחוז תקינים , האם זה נחשב תקין?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תנועתיות ומורפולוגיה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש21/01/2016שלום מלי,
המספרים מסמלים את איכות התנועה: ככל שמספר עולה, כך התנועתיות פחות טובה.
לגבי מורפולוגיה: נחשב תקין כאשר מורפולוגיה מעל 4.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקה מס 2יעל19/01/2016
שלום דוקטור אני בת 34 ובעלי 37 אנו מנסים כמעט שנה לצערנו בדרך טבעית הפעם אני הולכת על הזרעה ורציתי לדעת יותר פרטים מדויקים לגבי תוצאות הבדיקה אשמח ואודה לך מאוד אם תוכל לפרט לי את התוצאות וכמובן לומר לי מה זה בדיוק אומר העתקתי מילה במילה בתוצאות יש לציין שזו בדיקת זרע שניה של בעלי תודה רבה לך. צבע:אפור התנזלות:40 נפח 4.5 ריכוז 20 מספר זרע כללי:90 אחוז תנועה:35אחוז תנועה טובה:20 תנועה בינונית:5 תנועה איטית:10 סהכ זרעים בתנועה:32 אחוז צורה פתולוגית:90 אגלוטינציה:__ תאים עגולים בודדים:___ אריטרוציטים:____ ריכוז זרע בתנועה:30 סוג תנועה:85 בינוניים: 15
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פיענוח בדיקה מס 2 - תגובה
ד''ר אליעזר גירש21/01/2016שלום יעל,
התוצאות מראות שנתונים של זרע תקינים. עם כל זה, ריכוז תאי זרע נמצא קרוב לגבול התחתון של סקלת הנורמה. בהתחשב כי שנה שלמה אתם מנסים להרות בדרך טבעית וללא הצלחה קיימת בעיה כלשהי.
אתם פניתם לטיפול וזה נכון שבשלב הראשון מבצעים הזרעה. סיכוי להריון בשיטת הזרעה אינו גבוה (כ-20%). אם לא תצליחו להרות בהזרעה מספר פעמים (בד"כ נהוג 3-4 הזרעות), השלב הבא יהיה IVF.
ממליץ בחום להשתמש ב-Vitamale לשיפור איכות הזרע וב-Ovavit לשיפור תפקוד שחלתי ואיכות הביציות, כך אולי תעלו סיכוי להריון תקין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרינהפוריותגבר18/01/2016
שלום דר ,מאז שאני קטן אני רגיש לקרינה בלתי מייננת -שמתי לב לזה בעקיר בעת שהתקנו ראוטר בבית (בממד ) וכאשר הייתי נכנס לחדר הייתי חווה כאבים עזים באשכים(/שימוש במשחב נייד ) ,הייתי קטן (לפני 5 שנים בערך,כיום 17 ) ולא ייחסתי חשיבות ולמדתי לחיות עם זה ...,אם אני מטעין פלאפון צמוד עליי אני עלול גם לחשו בכאבים שם ... הבנתי שיש דבר כזה רגיש לקרינה בלתי מיננת אבל אין לזה מחקר ברפואה וכו' ,היחיד ממשפחתי שחש בכך ....,יש לי הפרשים בין האשכים(נפח 28 נפח10) ואין לי וריקוצל ,האם הנזק לדעתך הוא בלתי הפיך ,אני חושש ממש ,כי קראתי באנטרנט שזה פוגע ברציפות DNA וכו' ,חושב על זה רבות ,מציק בתקופת הלימודים :/ ,סליחה על המגילה המוזרה .תודה רבה לך !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרינה - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב18/01/2016רגישות לקרינה בלתי מייננת לא בהכרח תגרום לנזק באשכים כך שהדבר ישפיע על ייצור או על איכות הזרע (מה שקובע את פונטציאל הפוריות שלך).
בכדי לבדוק האם אכן הזרע שלך תקין יש לדעתי לבצע במעבדת פוריות הגבר בדירת זרע רוטינית.
באם הבדיקה תקינה- הזרע תקין. באם אינה תקינה, יש לברר את הסיבה לכך ולטפל במצב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
אותו אחד18/01/2016החשש הוא שאני נחשפתי לקרינה (ביתית אמנם ) במשך שנים רבות והכאב שקורה רק לי ,האם ההפרש הרב בנפח האשך אולי נגרם עקב החשיפה ? [או שהגוף כבר לא מייצר זרע בגלל זה חס ושלום ] אני מאוד חושש ,ואני מתלבט עקב כך אם לחשוב על לימודים בתחום ההייטק ששם אחשף יותר (עתודה לדוג) ,סליחה על ההצקה פרופסור מאוד חושש ...,ההפרש נקבע עי דופלרUS אשכים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש18/01/2016שלום לך,
בטבע אין שוויון. תמיד אשך אחד גדול מהשני. מה שחשוב, זה לבצע בדיקת זרע, מה שהמליץ לך פרופ' ברטוב ולבחון את התוצאות. מקווה שבדיקה תהיה תקינה. אם לא, אז לפנות לרופא-אורולוג. בלי תוצאות בדיקת זרע אין כרגע להתייחס לבעיה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובותכם
אותו אחד18/01/2016תודה על התגובה ! אני יודע שאין שוויון ,בדקתי לפני שפניתי אבל ההפרש הוא גדול (28 סמק לעומת 10 סמק -דופלר US ) .תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
אותואחד31/01/2016האם יש צורך לפנות לאורולוג במצב כזה בכלל ? כי שנבדקתי לא נמצא וריקוצל .והפער הוא מאוד גדול ואני ממש חושש ,האם למרות הפער יש סיכוי לפוריות ? אני חושש לעשות בדיקת זרע כי ממילא התוצאה לא תשנה את המצב ,ההבדל רב ואני די חושש.תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זה שוב אניללא שם17/01/2016
נראה לי שהתמונות לא ברורות אז אני ירשום בכתב
תקופת התנזרות : 3 ימים
אופן נתינה : אוננות
צבע : צהבהב
צמיגות : normal
Ph: 7.4
נפח 3 מ''ל
ריכוז : רשום איקס 10/6 כיאלו שש בקטן מעל העשר
14 למל- מקווה שהבנת נכון
תנועה :39%
פרוגריבית: 29 %
מקומית: 10%
ללא תנועה 61%
לויקוציטים 0 איקס 10/6( שוב שש מעל העשר כמו בחזקת 10)
אגלוטינציה : שלילית
Total motile count : איקס 10/6 48
תאים תקינים 4%
פתולוגית ראש 92%
פתולוגית זנב 4%* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה שוב אני - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב18/01/2016שלום,
בדיקת הזרע תקינה. באם ישנה המתנה לילד מעל שנה, ניתן לבצע בדיקות נוספות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוך בדיקת זרעללא שם17/01/2016
שלום אני בן 20 ועשיתי בדיקת זרע אשמח לפיענוך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה נוספת
ללא שם17/01/2016תמונה נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תמונה נוספת - תגובה
ד''ר אליעזר גירש18/01/2016שלום לך,
לפי תוצאות בדיקת הזרע הכל תקין אצלך. מורפולוגיה (מבנה תא הזרע) נמצאת על הגבול התחתון של סקלת הנורמה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
ללא שם18/01/2016ואם המסנה נמצא בגבול התחתון של הסקאלה מה זה אומר ?
האים ניתן לטפל / לשפר את הזרע
האים אני פורה והכל בסדר ? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
היי - תגובה
ד''ר אליעזר גירש23/01/2016כרגע כל הנתונים שלך בנורמה. כשתרצה להביא ילדים לעולם תבדוק את זרעך תוכל לראות אם יש ירידה או לא בנתונים של הזרע. אם תהיה בעיה קיימים פתרונות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לתשובתך
ללא שם23/01/2016עם נתונים אלה ניתן להביא לעולם ילד בהריון ספונטני ללא בעיה ?
אני נחשב בריא ופורה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
המשך לתשובתך - תגובה
ד''ר אליעזר גירש24/01/2016נכון לתוצאות הבדיקה אתה נחשב כבעל נתונים תקינים מבחינת פוריות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעאוהד11/01/2016
ידוע כאזוספרמי על רקע לא חסימתי . בשתי בדיקות זרע לא נמצאו תאי זרע, לאחר מכן בניתוח tese נמצאו מס׳ תאים.
כעת, חצי שנה אחרי הניתוח tese, בבדיקת זרע לא נמצאו תאי זרע אבל נרשם כי בבדיקה השנייה ( בוצעו 2 בדיקות בהפרש של שעתיים) נמצא ריכוז גבוה של תאים עגולים. מה המשמעות של תאים עגולים ? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת זרע - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב12/01/2016שלום אוהד,
תאים עגולים אינם תאי זרע אלא שברים של תאים הנילווים לתאי הזרע כמו: תאי דופן או סוגים שונים של תאי דם לבנים. תאים אלו:
1. משקפים מצב של ניוון או פירוק של הרקמה התומכת ביצור ובשינוע של תאי הזרע.
2. מופיעים במצב של דלקת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת זרע - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב12/01/2016שלום אוהד,
תאים עגולים אינם תאי זרע אלא שברים של תאים הנילווים לתאי הזרע כמו: תאי דופן או סוגים שונים של תאי דם לבנים. תאים אלו:
1. משקפים מצב של ניוון או פירוק של הרקמה התומכת ביצור ובשינוע של תאי הזרע.
2. מופיעים במצב של דלקת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחוץחסוי06/01/2016
שלום אני בן עשרים
ועשיתי בדיקת זרע שבטח התוצאות אמורות להגיע בימים הקרובים
דוקטןר יש לי ממה ליהיות מוטרד
לא יודע למה אבל אני ממש לחוץ
אם הזרע טוב ופורה או לא
גם לא אוננתי ליפני הבדיקה מיספר ימים ולא יצא כמות כל כך
גדולה כיאלו הגוף לא מייצר מספיק
אמרת לי שזה קשור בתדירות האוננויות
מקןוה שתמיד יש אפשרות לשפר זרע למרות שאני מקווה תשובות טובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לחוץ - תגובה
ד''ר אליעזר גירש07/01/2016שלום "חסוי",
בדיקת זרע תראה אם יש או אין בעיה. כרגע אין סיבה להיות מוטרד.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורמון גבריאבי05/01/2016
האם גבר שמזריק לעצמו סטרואידים, יכול להכניס להריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הורמון גברי - תגובה
ד''ר אליעזר גירש05/01/2016שלום אבי.
טיפול בהורמון טסטוסטרון מדכא ייצור תאי זרע, לכן טיפול כזה מוריד משמעותית את האפשרות להיכנס להריון. ממליץ לבצע בדיקת זרע ולראות איך טיפול בהורמון זה משפיע על ייצור תאי הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טסטרוןלירון29/12/2015
שלום
בעלי עבר בדיקות 2 בדיקות זרע ונצפו זרעים בודדים לאחר סרכוז
לאחר בדיקת דם נראה שיש לו טסטרון נמוך
יש בזה קשר ישיר או שעדין נצטרך IVF* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טסטרון - תגובה
ד''ר אליעזר גירש07/01/2016שלום לירון,
יש קשר עקיף בין טסטוסטרון לייצור תאי הזרע. יתכן ופעילות האשכים אצל בעלך ירודה וזה מתבטא גם בייצור תאי זרע וגם בייצור הורמון הגברי. ממליץ לבעלך לעבור בירור רחב אצל אורולוג. בכל מקרה, במצבכם, אתם צריכים לפנות ליחידת IVF על מנת לעזור לכם בהבאת ילד לעולם. אם תעברו טיפולי IVF, ממליץ לקחת תוסף תזונה Vitamale לשיפור פעילות האשך, וכמו כן לך Ovavit לשיפור פעילות שחלות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום שובללא שם25/12/2015
הכוונה כמות הנוזל שיוצא לא התכוונתי לכמות הזרע עצמו
את זה אני יגלה בבדיקה ואני מקווה שתהיה תשובה חיובית ופוריה
אני כן מאונן כמעט כל יום זה קשור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שלום שוב - תגובה
ד''ר אליעזר גירש25/12/2015אם תבדוק את התשובה הקודמת שלי תראה כי יש שם הכל. תקרא בבקשה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
.jpg)

