חום לאחר ניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חום לאחר ניתוח
    יניב
    07/08/2011

    שלום רב ד"ר,
    שמי יניב, בן 22, מצב לאחר ADRENALECTOMYA על רקע PHEOCHROMOCITOMA. מהלך ניתוחי תקין. אשפוז למשך 3 ימים.
    שוחררתי לפני 3 ימים במצב יציב, לחצי דם תקינים, ייעוץ אנדוקריני וכירורגי המליצו על שחרור. יומיים לאחר הניתוח היה לי אפיזודה של חום (38) שחלפה. אומנם מזה שלושה ימים אני סובל מאפיזודות של חום שעולה ויורד לסירוגין (37.5-38.6), ללא קוצר נשימה, ללא שיעול/ ליחה, ללא תלונות אורינריות, ללא כאב גרון. הבטן שלי לא רגישה ורכה למגע. פצעי ניתוח נראים טוב, סגורים, לא אדומים או מפרישים. יציאות תקינות.
    נושם עמוק מספיק, גם לפי הספירומטר הודות למשככי כאב.
    בבוקר פניתי לרופאת המשפחה שהפנתה לספירת דם, CRP וצל"ח.
    לפני מס' דק' נכנסתי וראיתי את התוצאות:
    ספירה- סה"כ תקינה. חריגות קלות:
    NEUT% - 75.5 %
    NEUT.abs תקין 6.3
    LYM% 16 %
    LYMP.abs תקין 1.3 K/ul
    HB 14.4 g/dl- לציין שאף פעם לא היה לי ערך כזה- תמיד סביב 16.5-18. בשחרור 16.3.
    C-REACTIVE PROTEIN- 15.50 mg/dl (טווח תקין 0-0.5)
    צילום חזה- נראה תקין.
    זהו סה"כ, רציתי להתייעץ מה נראה לנכון לעשות?
    יכול להיות מקור בטני לסיפור?
    הרופאה שלי עובדת רק מחר בערב...
    תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום לאחר ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום לאחר ניתוח - תגובה

    ד''ר אבישי אליס
    08/08/2011

    חום לאחר ניתוח מחייב חזרה למנתח ובדיקה והערכה שהכל תקין מבחינת הניתוח!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו