בן 65 סוכר "מתנדנד"

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 65 סוכר "מתנדנד"
    שושית
    24/08/2011

    שלום רב, בעלי בן 65 (עובד) עבר התקף לב וניתוח מעקפים לפי 15 שנה. בביקורת - הכל תקין. עושה בדיקות סקר פעם בשנתיים. משקל 73 ק"ג גובה 174. נוטל קבוע מיקרופרין 75, סימבסטאטין 20, טריטייס 2.5 וגלוקומין 850 - כל זה כל יום. בחודשים האחרונים גם לוסטרל 50 מ"ג (במקום סרוקסט). לשינה הוא נוטל AMBIEN אבל לאחרונה רמת הסוכר שלו גבוהה למרות הגלוקמין (בודק בבית, בד"כ 110-115 בבוקר לפני אוכל ולפעמים אחה"צ כ-5 שעות אחרי ארוחה מלאה ושעה אחרי חופן שקדים לא קלויים) בין 135-140. ברגיל אוכל בבוקר גרנולה בייתית עם מעט חלב בננה ב-10 בבוקר צהריים מלא(בעבודה) ואחה"צ שקדים ובערב ארוחת ערב ישראלית . ביקשו ממנו לעשות מעקב צמוד יותר של בדיקות סוכר. שאלתי האם תמהיל התרופות משפיע לפתע ? האם יהיה צורך אולי לשנות ? האם הלוסטרל עלול להיות הגורם לשינוי בערכי הסוכר ? האם יש צורך לבדוק גם דברים אחרים ? רופא אינדוקרינולוג הסביר שהוא בקבוצה הקטנה יותר של הרזים עם ערכי סוכר (אינו צריך דיאטת הרזיה). האם יש טעם לקחת תוספים ?
    תודה שושית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 65 סוכר "מתנדנד"

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 65 סוכר "מתנדנד" - תגובה

    ד''ר אבישי אליס
    26/08/2011

    אני סבור שאם הדיאטה מאוזנת, ובעליך עושה פעילות גופנית סדירה,
    אזי החריגה יכולה להיות מטופת בהוספת גלוקומין נוסף בערב.
    אגב מה ה HBA1C שלו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו