סחרחורות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סחרחורות
    חני
    04/12/2011

    שלום
    אני בת 27 ולאחרונה אני סובלת מסחרחורות ובחילות כול יום לאיזה כמה שעות אבל אנימתפקדת כי אין לי ברירה
    עשיתי היום ספירת דם ובדיקת הריון והריון יצא שלילי
    ובבדיקת דם יצא plt מתחת לנורמה.
    רציתי לדעת אם זה משהוא לא טוב
    יש לי 2 ילדים הקטנה בת 9 חודשים והפסקתי להניק לפני חודשים בערך ועדיין לא קיבלתי מחזור לכן עשיתי בדיקת הריון כדי לשלול את ההפשרות הזאות
    ולאחרונה אני בקושי שותה כי אני שוחכת או שאין לי זמן וגם לגבי אוכל
    להלן התוצאות :
    7.1 K/µl
    RBC 4.48 M/µl
    HB 13.2 g/dL
    HCT 37.5 %
    HCT/HGB Ratio 2.8
    MCV 83.7 fl
    MCH 29.6 pg
    MCHC 35.3 g/dl
    RDW 13.6 %
    MPV 8.7 fl
    PLT 147.0 K/µl
    MACRO% 0.1
    MICRO % 1.5
    HYPER% 0.7
    HYPO % 0.5
    MICRO%/HYPO% 3.00
    CH 28.40
    NEUT% 71.5 %
    LYM% 19.4 %
    MONO% 5.4 %
    EOS % 1.7 %
    BASO % 0.3 %
    LUC% 1.7 %
    LYMP.abs 1.4 K/µl
    NEUT.abs 5.1 K/µl
    MONO.abs 0.38 K/µl
    EOS.abs 0.1 K/µl
    BASO abs 0.02 K/µl
    LUC abs 0.12


    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סחרחורות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות - תגובה

    חורחה אוליבה
    04/12/2011

    הסטיה לא משמעותית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו