הסבר על שתי בדיקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסבר על שתי בדיקות
    גדעון
    18/12/2011

    שלום לכם.
    אני בן 36,לפני 8 חודשים ובעקבות עצירות וחוסר תאבון הופניתי לבדיקת קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה,הקולונוסקופיה תקינה,בגסטרוסקופיה התברר שיש לי תסמונת בארט.יש לציין שתוך 10 חודשים,ירדתי 8 קילו במשקל מבלי לתכנן.
    בעקבות הירידה נשלחתי גם לאולטראסאונד בטן עליונה שכלל,טחול,כבד,דרכי מרה כי הורדתי כיס מרה בניתוח,כליות ולבלב.הבדיקה תקינה.
    נשלחתי בנוסף לבדיקות דם מקיפות,מהם בדיקות לבדיקת סימני סרטן.כל הבדיקות תקינות.יש לי מחסור בויטמין די ופריטין ברמה של 333.
    הייתי אצל כירורג שבדק אם יש לי הרניה באזור התבור ומעליו ושלל זאת.
    יש לי כאבי בטן מתמשכים באזור הטבור ודקירה מתמשכת באזור הבטן האמצעית מצד ימין.בחודש האחרון היה לי פעמיים כאב גדול באזור הבטן שבעקבותיו נאלצתי לקבל זריקה של פפברין או וולטרין.
    בדיקות הדם שמדאיגות אותי,פריטין ברמה של 333 ,cea ברמה של 0.6 ng/ml .
    האם בדיקות אלו תקינות?
    קראתי על cea שאיננו קיים בגוף של אדם בריא,האם אצלי זה מעיד על מחלה למרות הערך הנמוך שלו?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסבר על שתי בדיקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר על שתי בדיקות - תגובה

    חורחה אוליבה
    19/12/2011

    אני לא יודע להסביר את הסימנים הקליניים שלך, אבל 2 ה-תוצאות נמצאות בגדר הנורמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו