בדיקות דם שגרתיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות דם שגרתיות
    טל
    01/05/2012

    שלום,
    נשלחתי לביצוע בדיקות דם שגרתיות לפני כשבוע, ורציתי להתייעץ עמך בקשר לתוצאות.

    רוב הבדיקות היו תקינות ובנורמה, מלבד 3:

    Eosinophils - 6.8
    Folic Acid - 2.3
    Fe - Iron - 358.0

    על שתי הבדיקות האחרונות (חומצה פולית וברזל נרשם שהבדיקה בוצעה פעמיים).
    כששאלתי על כך את רופאת המשפחה שלי, היא אמרה שלא הגיוני שיצאו תוצאות כאלו ועל כן סביר להניח שהיתה טעות במעבדה.

    הייתי שמחה לשמוע את חוות דעתך.

    קצת רקע:
    אני בת 21, לא מעשנת, למעט אסתמה (כמעט לא משתמשת במשאף) ואלרגיות בעיקר לאבק ואורנים בריאה לחלוטין.
    גובהי 1.60 ומשקלי 60 ק"ג.

    אני לא בטוחה אם זה קשור, אבל בשבועיים האחרונים יש לי מעין הרגשה של נימול בכרית כף הרגל השמאלית, אותה תחושה שמרגישים כשנרדמת הרגל, תחושה רציפה ללא רגיעה, אך מאחר וזהו אזור יחסית קטן (ריבוע של 2,3 ס"מ) לא אמרתי על כך כלום לרופאה.

    תודה מראש,
    טל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות דם שגרתיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות דם שגרתיות - תגובה

    חורחה אוליבה
    06/05/2012

    טל, שלום.
    אני לא יודע למה נשלחת לבדיקות, ומה הסיפור הרפואית שלך, אבל עם יש חשד בטעות מעבדתי, צריך לשלול אותה. לשם כך הרופאה יכולה לבקש בדיקה חוזרת עם דגימה חדשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו