מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פיענוח בדיקות דם מחוץ לנורמהדנה16/06/2012
שלום רב,
אשמח לדעת מה פירוש התוצאות של הבדיקות שעשיתי, את הבדיקות עשיתי כי אני מנסה להיכנס להריון ורוצה לדעת האם יש בעיה. ביצעתי את הבדיקה ביום השלישי של המחזור אחרי צום של לפחות 8 שעות.
RBC - ספירת כדוריות דם אדומות - 3.98
HGB - בדיקת המוגלובין - 11.9
HCT, Hematocrit- בדיקת המטוקריט 36.3
PT-INR - 1.3
16.1 - PT-SEC
WBC - ספירת כדוריות דם לבנות - 3.99
LYMP abs, Lymphocytes Absolute Count) ספירת לימפוציטים - 1.31
MCV - בדיקת נפח כדורית דם - 94.1
31.1 -MCHC
אשמח לקבל חוות דעת
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח בדיקות דם מחוץ לנורמה - תגובה
יעל אבנון19/06/2012שלום טלי,
על מנת לאבחן נכון את מצבך עלי לראות תמונת דם מלאה.
עפ"י הנתונים שציינת- מספר כדוריות הדם האדומות הוא נמוך, ההמוגלובין נמוך וגודל כל כדורית אדומה- מעט גבוה. ממצאים אלו מצביעים על אנמיה- מחסור בחמצן. ישנן סיבות שונות לאנמיה כגון- מחסור בברזל, מחסור בויטמין B12 וחומצה פולית, דימום יתר במחזור, בעיות ספיגה במערכת העיכול, מחסור בחלבונים ועוד. בנוסף נבדקה אצלך קרישת הדם עם תוצאה מעט גבוהה- עשוי להיות עקב בעיות ספיגה של ברזל בגוף, מחסור בויטמין K ועוד, ממצא זה אומר כי לוקח לדם שלך יותר זמן להיקרש מהממוצע, תוצאה תקינה- 12 שניות. בנוסף, מספר כדוריות הדם הלבנות נמוכות- כדוריות אלו שייכות למערכת החיסון, רמתן נמוכה במצבי מחסור בחלבונים מפני שהן בנויות מחלבון. מצב זה מסמל על מערכת חיסון מעט חלשה. אני ממליצה לך לפני הכניסה להריון, לטפל באנמיה, לחזק את הגוף ולאזנו ע"י תזונה נכונה ותוספי תזונה ולהיות מוכנה להריון תקין ובריא, כמובן בהמלצה של נטורופת מוסמך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - פיענוח בדיקות דם
דנה19/06/2012תודה על תגובתך
אם בכל זאת אכנס להריון, משום שאני לא מעוניינת להמתין בגלל גילי (32), מה יכולות להיות הסכנות בגלל אותן אבחנות?
האם מצבי יכול להשתפר תוך כדי הריון?
אני חייבת לציין, שמעולם לא היתה לי בעיה של אנמיה, ותמיד בבדיקות שגרתיות הבדיקות שלי היו יוצאות תקינות לחלוטין.
אשמח אם תוכלי לתת לי מעט פרטים מעל הסיכונים
שוב תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - פיענוח בדיקות דם - תגובה
יעל אבנון20/06/2012בזמן הריון, העובר זקוק לחומרי הזנה שונים, כאשר לאם אין מספיק חומרי הזנה כגון חלבונים, ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן חיוניות וחמצן, גם העובר עלול לחוות חסרים אלו, אשר עשויים להשפיע על גודלו והתפתחות איבריו השונים. בזמן ההריון, עקב הדרישה המוגברת לחומרי הזנה שונים, האם עלולה לסבול מחסרים גדולים יותר וצריכה להשלימן ע"י תזונה ותוספים מתאימים. אין כל צורך לחכות זמן רב לפני הכניסה להריון וניתן לאזן את המצב תוך כחודש ולהמשיך לטפל במשך תקופת ההריון וכמובן, בזמן ההנקה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

