מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פינוח בדיקת דםפרידה24/06/2012
היי
מה זה אומר?
p-ANCA שלילי
c-ANCA שלילי
Immunoglobulin E 391.0 IU/mL
P-LCR 33.1 % (מה זה?)
בעלי עושה סידרת בדיקות בעקבות תגובה אלרגית על משהו לא ידוע.
שאר התוצאות במסגרת הנורמה.
אשמח לקבל תשובה.
תודה מראש
פרידה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקת דם - תגובה
יעל אבנון24/06/2012שלום פרידה,
C-ANCA ו- P-ANCA הן בדיקות נוכחות לנוגדנים עצמוניים- לאבחון מחלות אוטואימוניות שונות כגון מחלות מעי דלקתיות, מחלות של כלי הדם, דלקות מפרקים ועוד. התוצאה שלילית וזה אומר שאין נוכחות לנוגדנים אלו בדם.
בדיקת אימונוגלובולין E היא בדיקת נוגדנים שנעשית לאבחון מצבים אלרגיים, עפ"י הערך שיצא בהחלט קיים תהליך אלרגי אך לא ניתן עפ"י בדיקה זו לדעת מה הגורם לאלרגיה ודרושות בדיקות נוספות. הבדיקה P-LCR מהווה מדד יחס לגודל הטסיות בדם. במידה וערכי הטסיות (platelets, MPV) תקינים, אין צורך ממשי בבדיקה זו.
אני מציעה שתמשיכו בירור אצל הרופא המטפל למציאת גורם האלרגיה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות
פרידה24/06/2012תודה רבה
אנו ממשיכים לבדוק.
בבדיקה במחלקת אלרגיה ברמב"ם לא מצאו שום גורם.הוא נשלח לבדיקת ראסט -7 קבוצות מזון.עדיין אין תשובה לבדיקה.דבר אחידי שאנו חושבים זה אתר בניה ליד הבית שלנו.אבל גם בעבודה בלי הכדורים נגד אלרגיה הוא לא יכול.
יש גורם שאת ממליצה לבדוק? או לחשוב על זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות - תגובה
יעל אבנון24/06/2012ישנם גורמים רבים אשר עשויים לגרום לאלרגיות ואני ממליצה לחכות לממצאי בדיקת RAST. אם גם בממצאים אלו הבדיקות יחזרו תקינות, יהיה צורך להמשיך את החקירה. אבחון מעמיק של תמונת הדם יחד עם אבחון אורח חיים, הרגלי תזונה וסביבת מקום העבודה יוכלו לעזור במקרה זה, כאשר הטיפול יהיה בהתאם לממצאי האבחון. את מוזמנת להתייעץ איתי טלפונית לגבי הנושא.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות אלרגיה
פרידה25/06/2012תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

