אשלגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשלגן
    א
    25/06/2012

    שלום בבדיקת דם נתקבל ערך 5 של אשלגן ו-96 של גלוקוז.
    1. האם יכול להיות שהערכים גבוהים כי לא שתיתי כמעט כלום 10 שעות לפני הבדיקה פרט לכמה לגימות? (אני שוקלת 45 ק"ג)
    2. האם שני ערכים גבוהים אלו יחד מרמזים על רמת אינסולים נמוכה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשלגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשלגן - תגובה

    יעל אבנון
    26/06/2012

    שלום לך,

    על מנת לאבחן את הסיבה לאשלגן הגבוה יש צורך לראות את תמונת הדם המלאה ולערוך לך תשאול בריאותי. הרמה הגבוהה לא נובעת מחוסר בשתיה, בדיקת דם צריך לעשות בצום וזה בסדר. אשלגן גבוה עלול לנבוע כתוצאה מחסר באינסולין אשר מונע מהאשלגן להיכנס לתאים ורמתו בדם עולה. אך ישנן סיבות נוספות לאשלגן הגבוה- בעיית פינוי בכליות, חומציות יתר של הדם, תרופות שונות ותזונה עשירה באשלגן.
    רמת הסוכר אצלך מעט גבוהה, ערך אופטימאלי של הסוכר בדם הוא 80-85.
    תוכלי לבקש בדיקת אינסולין. בינתיים שמרי על תזונה דלה בסוכרים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך-

    א
    28/06/2012

    תודה על תשובתך.
    לא פירטתי את כל הבדיקות אך קריאטינין תקין וגם שאר המדדים. לא נבדקה חומציות דם ולא אינסולין. ראיתי שמישהי נוספת העלתה בדיקות דם עם אותם ערכי גלוקוז ואשלגן בדיוק! אני תוהה האם זו בעיה שכיחה עקב מחסור באינסולין ואולי תוכלי לומר מניסיונך.
    בנוסף, האם עלי לשמור על דיאטת דלת אשלגן? השילוב של דיאטה דלת פחמימות עם דלת אשלגן כמעט בלתי אפשרי. מהי רמת האשלגן הוימית שמותר לי לצרוך במצבי?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך- - תגובה

    יעל אבנון
    28/06/2012

    בדיקת אינסולין היא לא בדיקה שבשגרה והיא נעשית רק כשרוצים לאבחן בעיות במשק הסוכר, בלבלב או בכבד. לא תוכלי להימנע לגמרי ממאכלים עם אשלגן מפני שהוא נמצא במזונות רבים (ובריאים). המנה היומית המומלצת של אשלגן היא 2-4 גרם ליום אך על מנת להתאים לך את המינונים הנכונים עבורך ותזונה נכונה עפ"י ממצאי בדיקת הדם, צריך לאבחן את בדיקת הדם במלואה ולערוך לך תשאול אישי.
    לא מומלץ לנסות דיאטות שונות ללא התייעצות עם גורם מקצועי בנושא.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו