מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אשלגןא25/06/2012
שלום בבדיקת דם נתקבל ערך 5 של אשלגן ו-96 של גלוקוז.
1. האם יכול להיות שהערכים גבוהים כי לא שתיתי כמעט כלום 10 שעות לפני הבדיקה פרט לכמה לגימות? (אני שוקלת 45 ק"ג)
2. האם שני ערכים גבוהים אלו יחד מרמזים על רמת אינסולים נמוכה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשלגן - תגובה
יעל אבנון26/06/2012שלום לך,
על מנת לאבחן את הסיבה לאשלגן הגבוה יש צורך לראות את תמונת הדם המלאה ולערוך לך תשאול בריאותי. הרמה הגבוהה לא נובעת מחוסר בשתיה, בדיקת דם צריך לעשות בצום וזה בסדר. אשלגן גבוה עלול לנבוע כתוצאה מחסר באינסולין אשר מונע מהאשלגן להיכנס לתאים ורמתו בדם עולה. אך ישנן סיבות נוספות לאשלגן הגבוה- בעיית פינוי בכליות, חומציות יתר של הדם, תרופות שונות ותזונה עשירה באשלגן.
רמת הסוכר אצלך מעט גבוהה, ערך אופטימאלי של הסוכר בדם הוא 80-85.
תוכלי לבקש בדיקת אינסולין. בינתיים שמרי על תזונה דלה בסוכרים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך-
א28/06/2012תודה על תשובתך.
לא פירטתי את כל הבדיקות אך קריאטינין תקין וגם שאר המדדים. לא נבדקה חומציות דם ולא אינסולין. ראיתי שמישהי נוספת העלתה בדיקות דם עם אותם ערכי גלוקוז ואשלגן בדיוק! אני תוהה האם זו בעיה שכיחה עקב מחסור באינסולין ואולי תוכלי לומר מניסיונך.
בנוסף, האם עלי לשמור על דיאטת דלת אשלגן? השילוב של דיאטה דלת פחמימות עם דלת אשלגן כמעט בלתי אפשרי. מהי רמת האשלגן הוימית שמותר לי לצרוך במצבי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך- - תגובה
יעל אבנון28/06/2012בדיקת אינסולין היא לא בדיקה שבשגרה והיא נעשית רק כשרוצים לאבחן בעיות במשק הסוכר, בלבלב או בכבד. לא תוכלי להימנע לגמרי ממאכלים עם אשלגן מפני שהוא נמצא במזונות רבים (ובריאים). המנה היומית המומלצת של אשלגן היא 2-4 גרם ליום אך על מנת להתאים לך את המינונים הנכונים עבורך ותזונה נכונה עפ"י ממצאי בדיקת הדם, צריך לאבחן את בדיקת הדם במלואה ולערוך לך תשאול אישי.
לא מומלץ לנסות דיאטות שונות ללא התייעצות עם גורם מקצועי בנושא.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

