מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה זה אומר...ליליאן29/06/2012
בת 35, בריאה בגדול. צמחונית. מה אומרות התוצאות:
MCV גבוה: 98.6 fL
MCH גבוה: 2.6 pg
RBC נמוך: 4.2 K/ul
WBC נמוך: 3.82 M/ul
HB נמוך: 11.9 g/dl .
כל שאר התוצאות בטווח הנורמה, אך קרוב מאד לערכים הנמוכים ביותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זה אומר... - תגובה
יעל אבנון01/07/2012שלום ליליאן,
לא ניתן לקרוא את המדדים בתמונה ששלחת- התמונה קטנה מידי.
אך עפ"י הערכים שציינת, התמונה מאפיינת מחסור בויטמין B12 ואולי גם מחסור בחומצה פולית. אני ממליצה לך לעשות בדיקה נוספת ל-2 הויטמינים הללו.
אם ויטמין B12 נמוך מ-400, את יכולה לקחת תוסף של 1000 מק"ג ליום בכדור מציצה. אם ערך החומצה הפולית נמוך מ-10, קחי תוסף של 400 מק"ג חומצה פולית- יש תוספים שמכילים את שני הויטמינים יחדיו.
בנוסף, רמת הכדוריות הלבנות נמוכה אצלך וזה עשוי לרמז על מחסור בחלבונים, מפני שהכדוריות הלבנות (והאדומות) בנויות מחלבון.
האנמיה אצלך נובעת ככל הנראה ממחסור בחלבון ובויטמינים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממתינה לתגובה בתודה!
ליליאן07/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפירוט הבדיקות - תגובה
יעל אבנון08/07/2012שלום ליליאן,
עפ"י הבדיקות הנוספות, ויטמין B12 נמוך ואני ממליצה לקחת 1000 מק"ג ליום- כדור אחד קטן למציצה. כדאי לבדוק גם את רמת הברזל והפריטין (מאגרי הברזל) בדם.
רמת החומצה הפולית תקינה אז את לא צריכה תוסף.
הכולסטרול והטריגליצרידים אצלך נמוכים מידי וצריך לבדוק מדוע, זה יכול להיות עקב תזונה דלה בשומנים או ספיגה לקויה במערכת העיכול, רמת החומצה האורית נמוכה וזה מחזק את האבחנה כי אינך צורכת מספיק חלבונים.
כדאי לעקוב אחר פעילות בלוטת התריס, הערך אצלך הוא 3.8 שזוהי התחלה של תת פעילות הבלוטה. אני ממליצה לך לאזן את תמונת הדם ע"י הכוונה מקצועית שתכלול תזונה, תוספי תזונה וצמחי מרפא.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם
מלי13/11/2014שלום,
מה זה אומר בבדיקת דם WBC 3,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם - תגובה
יעל אבנון13/11/2014שלום מלי,
זו רמה נמוכה של כדוריות לבנות.
זה יכול לנבוע מבעיה במוח העצם, ממחסור בויטמין B12 או חומצה פולית.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהWBC 3
מלי27/11/2014בהמשך לפניתי מתאריך 13/11/14, לגבי WBC 3 , האם יש מקום לדאגה, תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהWBC 3 - תגובה
יעל אבנון27/11/2014אין צורך לדאוג, רק להמשיך לעקוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

