בדיקת דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת דם
    דולב
    01/07/2012

    מתוך הלימפוציטים בבדיקת דם ,מה החלוקה שלהם מבחינת סוג(לימפוציט B;לימפוציט T ו NK(אצל אדם בריא)
    האם המוגלובין 18אצל גבר בן 22 זה תקין?
    האם שינוים בבדיקת דם עקב לקיחת תרופה "למיסיל"(כדורים לפטריות) הם תקינים?
    (שינוי בתאי דם אדומים,לבנים והמוגלובין)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת דם - תגובה

    יעל אבנון
    01/07/2012

    שלום דולב,

    בבדיקת הדם בודקים את רמת הלימפוציטים הכללית, רוב הלימפוציטים הם מסוג B ו- T השייכים למערכת החיסון הנרכשת והשאר מסוג NK השייכים למערכת החיסון המולדת. הרמה האופטימאלית של סך הלימפוציטים בדם הוא 25-33%.
    הטווחים בקופות החולים השונות רחבים יותר אך יש לזכור כי מדובר בטווחים סטטיסטיים, לכן השתמשתי במונח - רמה אופטימאלית- מיטבית.
    הגוף נלחם באופן מתמיד במזהמים פוטנציאליים ומלחמה זו משנה את רמת הלימפוציטים באופן קבוע, כך שרמה גבוהה באופן זמני לא תמיד מסמלת על בעיה בריאותית כרונית, אלא על תגובה טובה של הגוף למלחמה במזהם.
    לגבי הלמיסיל- התרופה עלולה לגרום לעליה באנזימי הכבד ולשיבוש בתפקודי הכבד.
    כל חריגה בדם בעקבות השימוש בתרופה, אינה נחשבת נורמלית כלל.
    רמת המוגלובין 18 אצל גבר נחשבת מעט גבוהה ויש לאבחן את תמונת הדם המלאה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו