מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סרולוגיה-תוצאותשלמה08/07/2012
שלום, אבחונים שגויים בעבר ע"י פרופסורים של מחלת קרוהן (טיפול שלא הועיל), ירדו מהאבחנה, בבדיקות בשנה האחרונה: דלקות במעי הגס, תריסריון ובקיבה, בנוסף הליקובקטור שלא הצליחו להדבירו. לא מוצע כעת שום טיפול והמצב למעט גזים ורגישות לחלב ומוצריו, ושמן עדיין קיימים). כנראה IBS. אובחן גאוט על סמך URIC ACID ןכאבים בכפות הרגליים, טיפול בALORIL ו COLCHICINE שלא הועיל וירדו מהאבחנה. לעומת זאת נשארתי אני עם הכאבים באותם מקומות. בירור ראומטוגי טוען שוב לפיברו מיאלגיה ונוטל ELTROLET במינון נמוך שגם הוא אינו עוזר לכאבי הפרקים. (נטלתי כבר לפני 15 שנה את התרופה הזו שלא עזרה). בבדיקות דם משבוע אחרון: ANTINUCLEAR Ab_(ANA) Positive SmRNP 1.1 AI תחום הנורמה 0.0-0.9 ANA TITER ++ שאר הנוגדנים הספציפים שליליים כולל SM ו RNP שאר הבדיקות למדדי דלקת שליים כולל ESR, C3 C4 וכו.. השאלה האם הנוגדנים הפעם עוזרים במשהו לאבחון ומה הכיוון שצריך להיות לדעתך? בתודה, שלמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרולוגיה-תוצאות - תגובה
יעל אבנון09/07/2012שלמה שלום,
עקב טיסה לחו"ל, תשובתי תתעכב מעט אך אני מבטיחה לספק תשובה בימים הקרובים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרולוגיה- תשובה לשלמה
יעל אבנון10/07/2012שלמה, שוב שלום
עפ"י הנתונים שהצגת ניראה כי מתרחש בגופך תהליך אוטואימוני אך קשה להבין מהיכן הוא נובע. במצב כזה בו ישנו קושי באבחון וכאשר הטיפולים הקונבנציונאלים אינם עוזרים, יש מקום לטיפול אלטרנטיבי המתייחס לאדם כמכלול ולאו דווקא לכל סימפטום בנפרד. ישנם תוספי תזונה וצמחי מרפא אשר מתאימים לטיפול במצבים אוטואימוניים, אך יש להתאים אותם באופן אישי לכל מטופל עפ"י תשאול ואבחון מעמיקים. מטרת טיפול שכזה הוא לאזן ככל האפשר את מערכות הגוף ולשפר את כוח המרפא הטבעי של הגוף.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

