בדיקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות
    סיגל- מודאגת
    14/09/2012

    שלום, לאחרונה החלו רגליי לכאוב בצורה קשה וגם להתנפתח בחלק התחתון. החלטתי לקחת את עצמי ולגשת לרופא כיון שיש לי אבא מושתל כליה עקב מחלת הסכרת וכרות רגל כתוצאה מכך. אשמח אם תוכלו להסתכל ולומר לי האם התשובות של הבדיקות תקינו כיון שהרופא משפחה המטפל בי יצא לחופשה: Glucose (B) 126 HbA1C 5.9 Triglycerides 177 HDL-Cholesterol 111 Non-HDL Cholesterol 137 ALT (GPT) 32 EGFR 60 ml/min/1.73m²-מ לודג תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות - תגובה

    יעל אבנון
    14/09/2012

    שלום סיגל,

    רמת הסוכר אצלך גבוהה ואת צריכה להתחיל טיפול (תרופתי או טבעי) להורדת הסוכר.
    רמת השומנים בדם (טריגליצרידים) גבוהה גם היא ולכן אני ממליצה לך על שינויים בתזונה כגון הורדת מאכלים שומניים, סוכרים ופחמימות.
    חסר לי בבדיקות שרשמת את ערכי הכולסטרול הכללי וכמובן שזה בלתי אפשרי לאבחן את גוף האדם עפ"י מספר בדיקות בודדות, אלא יש צורך בתמונה השלמה של בדיקות הדם ובתשאול בריאותי מקיף.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו