יתר כדוריות לבנות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יתר כדוריות לבנות
    ירון
    28/09/2012

    שבוע שעבר היה לי לחץ בחזה הלכתי לעשות בדיקה ועשו לי את בדיקת הדם של הלב .הלב היה בסדר אבל הרופא אמר שיש לי יתר כדוריות לבנות .צריך להיות עד 10 ולי יש 13 הרופא אומר שזה כלום ואני ממש לחוץ האם אתם יכולים להסביר לי מה זה אומר .האם זה משהו מלחיץ כי הרופא ממש לא מיתרגש .אני מעשן לא לוקח כדורים בדרך כלל בריא.הרופא אומר שזה דלקת אבל אומר שזה לא מצריך טיפול.ואני שואל אם זה דלקת אז למה זה לא מצריך כדורים ואולי אנטיביוטיקה אני ממש לא יודע ולא מבין בזה אולי אפשר להסביר לי תודה רבה ושנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יתר כדוריות לבנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יתר כדוריות לבנות - תגובה

    יעל אבנון
    28/09/2012

    שלום משה,

    כדוריות דם לבנות עשויות לעלות בדם בעקבות דלקות מסוגים שונים.
    עלי לראות תמונת דם מלאה על מנת להבין את סוג הדלקת- האם היא ויראלית או חיידקית. לרוב, מערכת החיסון מתגברת על המזהם לבד ולכן אין צורך בדאגה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו