השתתפות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • השתתפות
    לולו
    01/10/2012

    שלום רב, אימי בת 77, חולת סרטן השד לשעבר, עברה ניתוח למפקטומי, כריתת בלוטות נגועות בבית השחי ו-33 הקרנות לפני 12 שנה. היום ברוך השם בריאה, אך אסור לקחת לה דם מהיד שבצדה עברה את הניתוח. כיום סובלת מפרפור פרוזדורים ואמורה להתחיל לקחת קומדין מאחר וסובלת מתופעות לוואי מפרדקסה. הקומדין כידוע דורש ניטור INR קבוע. שאלתי היא האם יש איזו שהיא השתתפות של גורם כלשהו לרכישת מד קרישה ביתי ללקיחת דם מהאצבע מאחר ומיד אחת לא ניתן לקחת דמים מהוריד. האם למישהו יש מידע האם ניתן להשכיר/להשאיל מכשיר כזה מפאת עלותו הגבוהה? בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השתתפות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו