TSH מעט גבוה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • TSH מעט גבוה
    רותם
    04/11/2012

    שלום.

    קיבלתי היום תוצאה של בדיקת דם שביצעתי.
    יש לציין שביצעתי אותה כיוון שלא עשיתי בדיקת דם כבר שנים- לא כי אני חש ברע.

    הבדיקה יצאה די תקינה (הכל בטבלה, מעט מאוד דברים גבוליים), פרט לTSH שיצא 5.89.
    דרך אגב, הT4 היה בטבלה (17.40, הגבול זה בין 9 ל19).

    יש ממה לדאוג?
    הבנתי שזה מעיד משהו על בלוטת התריס, ואנשים לוקחים יוטירוקס בשביל זה, אך אני מרגיש מצוין ואין לי כל בעיה- האם יש צורך בכדורים האלה או רק במעקב עם עוד איזה בדיקת דם עוד כמה זמן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    TSH מעט גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • TSH מעט גבוה - תגובה

    יעל אבנון
    04/11/2012

    שלום רותם,

    TSH גבוה מעיד על תת פעילות של בלוטת התריס. רמת T4 תקינה אך צריך להצליב מידע עם 2 בדיקות נוספות- FT4 ו- FT3.
    כל עוד ההורמונים האלו בטווח הנורמה, לא כדאי להתחיל טיפול תרופתי.
    אבל גם לא מומלץ להשאיר את הבלוטה ללא טיפול, לכן כדאי לבדוק שוב ואם ה- TSHעדיין גבוה אני ממליצה על טיפול בתזונה, תוספי תזונה וצמחי מרפא, לאיזון תפקוד הבלוטה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו