כדוריות דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כדוריות דם
    מיכל
    12/12/2012

    שלום,
    בת 32 חולת קרוהן (יציב,פנטזה בלבד)
    ההמוגלובין שלי לאורך שנים נע בין 11.5-12 למרות שהברזל, פריטין, B12 תקינים

    אבל הייתי רוצה לדעת מה הסיבה שהערכים הבאים חורגים אצלי תמיד מהנורמה?
    K/ul 4.5 = יWBC
    RBC= 3.87 M/ul
    HB = 11.8 g/dl
    HCT 34.8 %
    ובשבועות האחרונים, ב-3 בדיקות דם שביצעתי גם ערך זה גבוה מהנורמה
    14.1 fL =י MPV

    האם ישנה איזשהי בעיה סמויה? האם זה יכול להסביר עייפות, חולשה ונטייה לחלות?
    ואם זה תקין, האם יש דרך לדאוג שמדדים אלו יהיו בנורמה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כדוריות דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדוריות דם - תגובה

    יעל אבנון
    13/12/2012

    שלום מיכל,

    רמת המוגלובין תקינה לנשים היא 14, ברזל- 120, פריטין- 70-120, ויטמין B12- כ-500. כך שגם כאשר הערך נמצא בטווח ה"תקין" בדף התוצאות, זה לא אומר שהמצב טוב. לכל ערך בדם יש טווח אופטימאלי. בטופס התוצאות של קופת החולים מדובר על טווחים סטטיסיטיים בלבד. יש לך אנמיה שבהחלט יכולה לגרום לחולשה, עייפות, נטייה לחלות ועוד הרבה סימפטומים. הסיבה לאנמיה יכולה להיות בעקבות הקרוהן או בעקבות גורמים נוספים. הדרך לדאוג לרמה תקינה באמת של המדדים בדם היא להתאים תזונה נכונה ותוספי תזונה, שתפקידם לאזן את מערכות הגוף בצורה טבעית ובריאה. זאת לאחר אבחון מקיף הכולל תשאול בריאותי ואבחון בדיקות דם מלא.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו