כורכום +אומגה 3

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כורכום +אומגה 3
    ש
    21/01/2013

    אני לאחר ממצא בשד ודלקות ברגלים בעברי גם דלקת קרום הלב אני לוקחת כורכום C3 + כדור אומגה 3 במינון EPA 180 MG + DHA 120 MG נתרופטית המליצה לי להפסיק עם הכורכום ולהעלות את המינון של אומגה ל 3 כדורים מכיוון שלטענתה הדבר גורם לדילול יתר של הדם בינתיים הגדלתי את מינון האומגה ל-2 אך לא הפסקתי עם הכורכום להלן תוצאות הדם שביצעתי תוך לקיחת כורכום + כדור אומגה אחד

    עשיתי בדיקת קרישיות ולהלן התוצאות:
    pt inr-0.91 טווח הנורמה0.78-1.20
    pt sec-13.9 טווח הנורמה 12.0-13.9
    pt%-100 טווח הנורמה 70-100
    aptt sec-30.1 טווח הנורמה 25.0-40


    ההתלבטות שלי אם להפסיק את הכרכום היא בגלל הממצא בשד ,האם לדעתך עלי להפסיק כרכום ולעבור ל-3 אומגה 3 או להמשיך 1 אומגה (או יותר) +כרכום

    בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כורכום +אומגה 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כורכום +אומגה 3 - תגובה

    יעל אבנון
    21/01/2013

    שלום,

    המלצה על נטילה של תוספי תזונה צריכה בהחלט להעשות ע"י איש מקצוע וטוב שאת מתייעצת עם נטורופתית.
    בבדיקת קרישיות הדם ניראה שיש נטיה קלה לדם דליל.
    על סמך ממצאים אלו בלבד אני הייתי ממליצה להישאר עם כדור אחד של אומגה 3.
    אני לא רואה מניעה לשימוש בכדור אחד של כורכום אך אני מניחה שהנטורופתית שלך מכירה את המקרה טוב ממני.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו