תוצאות בידקת דם-תפקודי כבד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות בידקת דם-תפקודי כבד
    דורין
    29/01/2013

    שלום רב
    אני בת 47 עשיתי בדיקות דם כלליות (אני עושה אחת לשנה) בין היתר , תפקודי כבד
    בתוצאות שקיבלתי אתמול רשום כך:
    ggt התוצאה שלי היא 65 כשערכי הייחוס הם 0-38
    gpt alt התוצאה שלי היא 47 כשערכי הייחוס הם 0-34

    הרופא התקשרה אליי היום ומסרה כי עליי להגיע אליה- אני כמובן בלחץ נוראי
    אציין דבר נוסף כי עקב כאבים ביד ובכתף התחלתי יומיים לפני מועד בדיקות הדם לקחת אתופן 400 xl פעמיים ביום (כלומר 4 כדורים לפני מועד הבדיקה),
    רציתי לשאול מה אומרים נתוני התוצאה שקיבלתי? והאם יש השפעה על הבדיקה בעקבות הכדורים שלקחתי?
    תודה רבה
    מזל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בידקת דם-תפקודי כבד - תגובה

    יעל אבנון
    29/01/2013

    שלום מזל,

    אנזימי כבד גבוהים בדם עשויים לרמז על מספר מצבים- נזק לתאי הכבד, זיהומים ווירוסים, חסימה של דרכי מרה, נזק תרופתי ועוד.
    במקרה שלך בהחלט יכול להיות קשר לתרופה שלקחת לפני מועד הבדיקה.
    גשי לרופאה לבירור מעמיק יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו