מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ספירת דםמאיר31/01/2013
שלום
בבדיקת דם שגרתית, קיבלתי בנתיים תוצאות חלקיות.
ספירת דם
יש חריגה ברמות הבאות :
MONOCYTES % 9.20 % ( 2.00- 9.00) (.........)*
EOSINOPHILS 1.14 K/UL ( 0.00- 0.60) (.........)*
EOSINOPHILS % 16.12 % ( 0.00- 6.00) (.........)*
האם זה משמעותי ? (בעיקר רמת ה - EOSINOPHILS המוגברת 16.12 כשגבול הנורמה 6 )
ואם כן, מה המשמעות של זה לגביי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד תוספת קטנה
מאיר31/01/2013קיבלתי כעת עוד תוצאות
ה - CRP קצת מוגבר 6.90(דבר שלא היה לי אף פעם בבדיקות קודמות, אלא להיפך, היה תמיד קרוב לגבול התחתון)
CRP 6.90 MG/L ( 0.00- 5.00) (.........)*
מצד שני שקיעת הדם תקינה.
על מה כל הנתונים הללו יכולים להעיד ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד תוספת קטנה - תגובה
יעל אבנון01/02/2013שלום דוד,
מונוציטים הם תאי דם לבנים הנלחמים בזיהומים שונים, רמתם אצלך מעט גבוהה.
אזונופילים הם תאי דם לבנים הנלחמים באלרגנים או טפילים שונים כמו קנדידה- רמתם אצלך גבוהה ומרמזת על אלרגיה או זיהום אחר.
גם רמת ה- CRP גבוהה- זה אומר על נוכחות דלקת.
לא ניתן עפ"י הבדיקות האלו בלבד לדעת באיזו דלקת מדובר ואתה צריך לגשת לרופא לתשאול בריאותי ובדיקות נוספות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש עוד אופציה חוץ מדלקת ?
מאיר01/02/2013שלום יעל
אין לי חום או משהו שאני יכול להצביע עליו, מלבד צרות עם האף.
כך שאו שמדובר במשהו שקשור לאף, או שיש משהו אחר שלא ידוע לי עליו (ראומטי-דלקתי וכו')
האם נוכחות CRP מוגברת תמיד מעידה על דלקת ?
ולמה ה ESR לא מוגבר במקביל ?
ובכלל, מה היחס של רופאים ל CRP מעל הנורמה ולא ברמה מטורפת(כאשר תמיד הוא אצלי בתחתית הנורמה) ? האם מדלגים על זה או שמבחינתם זה דורש בירור ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש עוד אופציה חוץ מדלקת ? - תגובה
יעל אבנון03/02/2013בגוף מתרחשים תהליכים שונים ולעיתים נוצרת דלקת בלתי מורגשת או התחלתית ואז ניתן לראות CRP מעט גבוה בבדיקות הדם.
לעיתים מדובר בדלקת קלה בדפנות כלי הדם.
CRP מקושר לתהליכי דלקת שונים ומגוונים.
יכול להיות שבבדיקה נוספת הרמה תרד, פשוט צריך לעשות מעקב.
בדרך כלל כאשר רמת ה- CRP גבוהה ניתן לראות עליה גם ב- ESR אך לא תמיד.
מהי רמת ה- ESR אצלך?
כל רופא מתייחס באופן שונה לממצאי תמונת הדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרמת ה ESR
מאיר03/02/2013תקינה
ESR 7.00 MM/HOUR ( 2.00- 20.00) (..*......)
במידה וזו דלקת בדפנות כלי הדם, זה משהו שיכול לעבור מאליו ?
התור שלי לרופא הוא בעוד כחודש, האם הממצאים יכולים לחכות חודש ?
לגבי האאזונפיליה, האם במידה והייתי מנוזל מאוד בימים האלו, זה יכול להסביר, או שבכל זאת רמה של פי 3 מהגבול העליון של הנורמה זה משהו שדורש התייחסות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרמת ה ESR - תגובה
יעל אבנון03/02/2013הצינון יכול היה להיות ממקור אלרגי ובכך להעלות את האזונופילים.
דלקת בדפנות כלי הדם קשורה לרוב לטרשת עורקים- לשקיעה של שומן בכלי הדם. היא יכולה לעבור אם מקבלים טיפול.
נתתי רק דוגמה, זה לא אומר שזה המצב אצלך.
ניתן לחכות עם המצב כחודש עד לפגישה עם הרופא.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

