מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות בדיקות דם - האם יש סיבה לדאגלימור12/02/2013
ערב טוב
אשמח לדעת האם התוצאות של הבדיקה מראות איזה שהיא בעיה יש לי תור לרופא רק בעוד מספר ימים:
ALT *47
AST*38
NEUTROPHILS 34.9
LYMPHOCYTES 48.1
עשיתי את הבדיקות הנ"ל בגלל הריון. והן מופיעות לי באדום. וזה ממש מדאיג אותי
כמן כן בשתן LEUCOCYTES 500
ERYTHROCYTES *25
אציין שאני בחורה בריאה ללא מחלות למינהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות דם - תגובה
יעל אבנון13/02/2013שלום לימור,
אנזימי הכבד אצלך מעט גבוהים ורמת הלימפוציטים גם גבוהה- אלו תאים לבנים הנלחמים בוירוסים שונים. בשלב זה אני מציעה שתעשי בדיקה לנוכחות הוירוסים- EBV ו- CMV, בקשי זאת מהרופא.
בנוסף קיימת אצלך דלקת בדרכי השתן, אך אם אין לך סימפטומים של דלקת, לרוב אין צורך לטפל. בכל מקרה, המשיכי יעוץ אצל הרופא.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבדיקה הזאת גם מופיעה בדף התוצאות
לימור13/02/2013הבדיקה של מחלת הנשיקה גם בדף התוצאות
CMV IGG 13.9
CMV IGM גבולי חלש
CMV IGM - POSITIVE
אני מבינה שיש איזה שהוא זיהום בגוף??
אני בשבוע 7 להריון
האם כדאי לי להמתין עוד שבוע וחצי לרופא או לפנות בדחיפות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
יעל אבנון13/02/2013לימור, ניראה שנדבקת בנגיף ה- CMV הגורם למחלת הנשיקה.
בגלל היותך בהריון אני מציעה שתפני בדחיפות לרופא ליעוץ.
הדבקות בנגיף זה בזמן הריון עשויה להיות מסוכנת לעובר.
בברכת בריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

