ביצעתי בדיקות דם וראיתי מספר חריגות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ביצעתי בדיקות דם וראיתי מספר חריגות
    עדי
    01/05/2013

    בת 32 ברקע: תלסמיה מינור, אנמיה.בשל חום נמוך סביב 37 ,התקררויות תכופות, תחושת תשישות ויובש בפה מידי בוקר עם דימום(עפ"י מומחי פה ולסת כנראה התייבשות בריריות הפה מוביל לדימום)המלווים אותי בתקופה האחרונה, ביצעתי בדיקות דם וראיתי מספר חריגות.אשמח לפענוח.תודה:
    סודיום 133 כשהטווח הוא 136-146
    טוטאל פרוטאין בי 8.8 כשטוחח הוא 6.6-8.3
    LDH יצא 224 כשהטווח הוא 233-440
    התוצאות המלאות:
    Glucose (B) 84 mg/dl 70 - 100 .(....*.....).
    Urea (B) 20 mg/dl 17 - 43 .(*.........).
    Creatinine (B) 0.58 mg/dl 0,51 - 0,95 .(.*........).
    K+ Potassium (B) 3.8 mmol/l 3,5 - 5,1 .(.*........).
    Na- Sodium (B) 133 mmol/l 136 - 146 *(..........).
    םיימעפ יושע
    Ca-Calcium (B) 9.4 mg/dl 8,1 - 10,4 .(.....*....).
    Protein Total (B) 8.8 g/dl 6,6 - 8,3 .(..........)*
    Albumin (B) 4.8 g/dl 3,5 - 5,2 .(.......*..).
    ALKP-Alkaline Phosphatase 58 u/l 30,0 - 120, .(..*.......).
    ALT (GPT) 9 U/l 0 - 31 .(..*.......).
    LDH-Lactic Dehydrogenase 224.0 u/l 233,0 - 440, *(..........).
    Fe - Iron 88 micg/dl 60 - 180 .(.*........).
    Ferritin 32 ng/ml 10 - 120 .(.*........).
    Haptoglobin 55.2 mg/dl 30,00 - 240, .(*.........).
    ESR 1 hour 10.00 mm/hr 0,00 - 20,0 .(....*.....).
    PT (Seconds) 11.7 Sec. 10,4 - 12,0 .(.......*..).
    I.N.R 1.0
    PTT 27.3 sec. 21,60 - 30,6 .(.....*....).
    WBC-Leucocytes 5.9 10*3/micl 4,50 - 11,0 .(.*........).
    RBC-Red Blood Cells 6.49 10*6/micl 4,00 - 5,20 .(..........)*
    Hemoglobin 12.0 g/dl 12,0 - 16,0 .(*.........).
    Hematocrit 36.9 % 36,0 - 46,0 .(*.........).
    MCV-Mean Cell Volume 57 fl 79 - 97 *(..........).
    MCH-Mean Cell Hemoglobin 18.5 pg/cell 27,00 - 34,0 *(..........).
    MCHC-M.Cell Hb cont. 32.5 g/dl 31,00 - 36,0 .(..*.......).
    RDW-Red Cell Distri.Width 17.1 % 11,60 - 15,0 .(..........)*
    Platelets 212 10*3/micl 150,00 - 450, .(.*וח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות דם - תגובה

    יעל אבנון
    01/05/2013

    שלום מאיה,

    בבדיקות ניתן לראות רמה נמוכה של נתרן, יחד עם רמה גבוהה של חלבון כללי ורמה גבוהה של RBC- כדוריות דם אדומות, כל אלו מרמזים על מצב של התייבשות כללית בגוף. לגוף שלך חסרים נוזלים ככל הניראה.
    ישנם עוד גורמים אשר יכולים להסביר את היובש בפה, למשל תסמונת סיוגרן- מחלה אוטואימונית בה נפגעות בלוטות הרוק.
    בנוסף, ניראה כי יש לך שרירים מעט חלשים - עפ"י הרמה הנמוכה שך LDH וקראטנין.
    אני מציעה להמשיך בירור רפואי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו