בדיקת ספירת דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת ספירת דם
    דליה הילה
    05/06/2013

    בבדיקת דם שעשיתי היום 5.6.13
    תוצאות שקיעת הדם תקינות לחלוטין.
    וכן כל בדיקות ספירת הדם תקינות לחלוטין ובגבולות הנורמה -

    פרט לכמות ה - E0sinophils
    שהוא 6.1 מתוך 1-6 בגבולות הנורמה עפ"י הרשום בתדפיס הרפואי.
    עפ"י בדיקה שעשיתי באינטרנט הגבולות הם בין 1-7 ולא 1-6 / האם יש טעות
    בתדפיס הרפואי ?

    אני אישה בת 56 ובריאה ברוך השם.
    אין לי כל סימנים בגוף המראים על דלקת - לא חום ולא כאבים.

    שאלה -
    מהם גבולות הנורמה הנכונים ?
    האם עלי להיות מודאגת מתוצאה של 6.1 ..?
    האם יש חשש לדלקת בגוף שאני לא יודעת עליה ?
    האם עלי לעשות בדיקת דם חוזרת ?


    אודה לתשובתכם המומחים לבדיקות דם.

    בברכה ותודה, דליה הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת ספירת דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת ספירת דם - תגובה

    יעל אבנון
    06/06/2013

    שלום לך,

    האזונופילים הם תאי דם לבנים הנלחמים באלרגנים או טפילים שונים (הם עשויים לעלות בעקבות קנדידה מפושטת למשל).
    הערכים הסטטיסטיים המופיעים בסוגריים בצד ימין של הבדיקה משתנים מקופת חולים אחת לאחרת והם אינם מייצגים בריאות מיטבית.
    ערך אופטימאלי של אזונופילים הוא בסביבות 2, מעל זה מדובר באלרגיה או טפיל כלשהו אשר הגוף נלחם בו.
    אין מקום לדאגה, זוהי הדרך של הגוף שלך להגן עלייך ובמידה ואין לך סימפטומים כלשהם, אין צורך בטיפול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו