מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקות דם פענוחדנה06/07/2013
אני רואה תוצאות חריגות בבדיקת דם שלי וממש בלחץ אפשר בבקשה משמעות ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך בדיקות
דנה06/07/2013
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך בדיקות - תגובה
יעל אבנון07/07/2013שלום דנה,
רמת הסוכר אצלך גבוהה, כדאי לעשות בדיקת דם נוספת בשם HbA1C אשר בודקת את רמת הסוכר ב-3 החודשים האחרונים, זו בדיקה מהימנה יותר.
בנוסף, רמת הנויטרופילים גבוהה, אלו תאי דם לבנים הנלחמים בחיידקים, בזמן הבדיקה גופך נלחם במזהם כלשהו, לא תמיד מצב זה מורגש בגוף ולרוב עובר לבד.
המשיכי בירור אצל הרופא,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
דנה07/07/2013עשיתי את הבדיקה בערב ולא הייתי בצום לפני האם זה קשור ? עשיתי יומיים לפני בדיקת דם עם צום והסוכר היה בסדר. וזה שהכדוריות דם לבנות גבוהות יכול להיות קשור לגידולים בראש ולסחרחורת??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - תגובה
יעל אבנון07/07/2013בדיקת סוכר שלא בצום היא לא רלוונטית ולכן התייחסי רק לערך הסוכר שביצעת בצום.
לגבי הסחרחורות, צריך לערוך לך בדיקה רפואית, פני לרופא להמשך בירור.
עפ"י תשאול ואולי בדיקות נוספות יהיה ניתן לפענח מדוע הכדוריות הלבנות גבוהות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה , שאלה נוספת !
דנה07/07/2013עשיתי בדיקת סוכר יומיים לפני שהיתה תקינה אז זה בסדר ? ואני בבירור אצל רופאים לגבי הסחרחורות אבל רציתי לדעת האם כדוריות לבנות גבוהות מראות גם על גידול או סרטן כלשהו ? אני ממש מפחדת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
יעל אבנון07/07/2013לגבי רמת הסוכר- זה בסדר.
לגבי הכדוריות הלבנות, במקרים קיצוניים זה יכול להעיד על גידולים אבל בדרך כלל מדובר בזיהום חיידקי. הסירי דאגה מליבך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדאיג כי
דנה07/07/2013יש לי סחרחורות חודש ואני אצל רופאים כל הזמן וגם בגלל התוצאה אולי בגלל משהו בראש יש לי את הסחרחורות ואת הכדוריות דם לבנות ! את חושבת שאני צריכה להתעקש על MRI ? עשיתי מזמן לפני שנתיים ואני ממש מודאגת !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

