סוכר גבוהה, אך העמסת סוכר תקינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סוכר גבוהה, אך העמסת סוכר תקינה
    זהבי שרה
    09/08/2013

    חברתי בת 77,שמנה מאוד מאוד (שוקלת כמעט 100, גובה 1,44), ומעשנת כרונית, בבדיקת דם נמצא כי החלה לסבול מיתר סוכר בדם (140) לעומת זאת בהעמסת סוכר הכל תקין לחלוטין

    לדעתה הלבלב מגיב הייטב , השאלה אם היא בקבוצת סיכון לפתיח שטפי דם או מחלות אחרות כתוצאה מסוכר יתר, או יכולה להשאר ללא תרופות? הרופאה לא רשמה לה תרופות ולכן אני דואגת.

    עלי לציין כי שאר הבדיקות תקינות למעט שינוי קל מאוד בתפקוד הכליות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוכר גבוהה, אך העמסת סוכר תקינה - תגובה

    יעל אבנון
    09/08/2013

    שלום שרה,

    העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לחברתך היא להוריד במשקל.
    כך היא תוכל להימנע מתרופות, הסוכר ירד ותפקודי הכליות ישתפרו.
    הסיכון לפתח מחלות בעקבות משקל עודף וסוכר גבוה הוא גדול ולכן כדאי להתייעץ עם תזונאית או נטורופתית. ניתן לטפל במצב זה ע"י תזונה נכונה ושימוש בתוספי תזונה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו