מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- להלן הערכים שחרגו מהטווחמיכל26/08/2013
שלום, אני בת 33 ועוסקת הרבה בפעילות גופנית. עשיתי בדיקות דם מאוד מקיפות ולהלן הערכים שחרגו מהטווח:
:
ויטמין b12 יצא גבוה ממש 1193 !!!!! לא לוקחת שום תוסף, אוכלת הרבה טונה, מוצרי חלב וכל יום ביצה. לא אוכלת בשר.
פריטין יצא 93 כשהטווח התקין 10-291
ויטמין די יצא 76.2 כשהטווח התקין 75-250 (לוקחת 600 מג ביום ויטמין די. כדאי להוסיף?)
הכל יצא תקין -מגנזיום,ברזל,אשלגן,סידן,אלבומין,כולסטרול וכו(עשיתי בדיקות מקיפות), פרט ל:
המוגלובין 11.2 (הטווח 12-16)
פרוטאין טוטאל 6.1 (הטווח6.6-8.3)
וגם התקבל מחסור בכדוריות דם לבנות (3.2 כשהטווח 4.8-10.8) ואדומות 3.3 כשהטווח 4.2-5.4.
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקות דם - תגובה
יעל אבנון26/08/2013שלום מיכל,
רמת החלבון אצלך נמוכה.
כדוריות הדם האדומות והלבנות בנויות מחלבונים וכנראה שזו הסיבה שרמתן נמוכה.
גם ההמוגלובין בנוי מחלבון ולכן נמוך, מה שגורם אצלך לאנמיה- מחסור בחמצן.
ניראה כי את צריכה להגדיל את כמויות החלבון בתזונה או לשפר את הספיגה במערכת העיכול. רמת B12 גבוהה יכולה להיות קשורה לבעיה בכבד, לנטילה של גלולות למניעת הריון ועוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מיכל26/08/2013קודם כל תודה על התשובה. לגבי כמות החלבון, יוצא לי לאכול המון חלבון. כמעט 2 גרם על כל קג גוף. איך אפשר לבדוק אם הספיגה תקינה? ודבר נוסף, האם הבדיקות מעידות בוודאות על אנמיה ואם כן מה הפתרון?
יכול להיות שזו הסיבה לכך שאני מרגישה עייפות רוב היום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנמיה ללא חוסר בברזל
מיכל26/08/2013בהמשך לשאלתי, רמת הברזל יצאה תקינה וגם הפריטין והטרנפירין תקינים. מה, אם כן, יכול להיות המקור לכדוריות דם לבנות ואדומות נמוכות בשילוב המוגלובי נמוך? במילים אחרות ממה עוד יכולה לנבוע אנמיה אם אין חוסר בברזל וגם לא בויטמין בי 12?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנמיה ללא חוסר בברזל - תגובה
יעל אבנון27/08/2013על פי הנתונים ניראה כי האנמיה אצלך מקורה במחסור בחלבון ולא עקב מחסור בתזונה אלא ספיגה לקויה. יכול להיות קשר למקור הורמונאלי, לבלוטת התריס ועוד.
את כל אלו אפשר לבדוק ע"י הסתכלות על בדיקת דם מקיפה ותשאול בריאותי במסגרת הקליניקה ולא בפורום.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסובלת מתת פעילות בלוטת התריס.קשור?
מיכל27/08/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
יעל אבנון28/08/2013בהחלט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

