שומנים וסוכר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שומנים וסוכר
    שאלה
    26/08/2013

    שלום,
    אני בת 24 ולאחרונה ביצעתי בבדיקות דם מקיפות לאחר כ4 שנים שבהן לא נבדקתי וגיליתי שהיתה עליה מאוד משמעותית ברמת הסוכר והכולסטרול. הם לא נמצאים ברמות קריטיות אבל כן מעבר למקסימום ובהתחשב בגיל שלי זה לא מצב סביר והוא ככה"נ נגרם מטיפול ארוך ברואקוטן וכן תזונה לקויה עתירה בעיקר בסוכרים פשוטים בשנים האחרונות.
    קיבלתי תפריט חדש אבל מה שלא הצלחתי להבין זה האם ה"נזק" שנגרם עד כה הוא הפיך או שמא מעכשיו התפריט החדש ימנע החמרה אך לא יחזיר אותי למצב הקודם (לדוגמא, בבדיקה האחרונה רמת הטריגליצרידים שלי עמדה על 50 והיום על 150)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שומנים וסוכר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שומנים וסוכר - תגובה

    יעל אבנון
    27/08/2013

    שלום אלה,

    לעיתים רואקוטן גורם לעליה בפרופיל השומנים, בדרך כלל כאשר מפסיקים את השימוש בתרופה המדדים חוזרים לנורמה (למעט מקרים נדירים שבהם התופעה לא חולפת).
    במקרה שלך טריגליצרידים 150 זה לא נורא ועם תזונה נכונה יש סיכוי טוב שהם ירדו.
    ערך אופטימאלי לטריגליצרידים הוא 100.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו