מספר חריגות בבדיקת דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מספר חריגות בבדיקת דם
    דנה
    27/08/2013

    אני בת 22, בריאה, ולפני כשבועיים ניגשתי לעשות בדיקת דם ויצאו לי מספר ערכים חריגים-
    Urea 14 - המינימום הוא 17
    ALT (GPT) 100 - המקסימום הוא 31
    RBC-Red Blood Cells 5.23 - המקסימום 5.2
    Lymphocytes % 49.5 - המקסימום הוא 43
    Lymphocytes # 5.42 - המקסימום הוא 4.8
    Lymphocytes % confirm. 46 - המקסימום הוא 44

    הסתכלתי על בדיקות דם שעשיתי לפני שנתיים ואותם ערכים בדיוק היו גם אז גבוהים (פחות או יותר כמו שיצא לי הפעם). בבדיקות שעשיתי לפני כשנה רק הLymphocytes חרג והרופא אמר שהוא לא מודאג כי זה רק משהו אחד ואם היו נלווים לזה עוד דברים אז היה בשביל מה לבחון. השנה יצאו לי עוד ערכים חריגים אבל הרופא טוען שכנראה היה לי ווירוס בזמן הבדיקה... כשאמרתי שיצא לי ככה גם לפני שנתיים הוא אמר שכנראה גם אז היה ווירוס.
    באופן כללי אני מרגישה בסדר, יש לי סיבה לפנות לפנות לחוות דעת נוספת? להמשיך לבדוק את העניין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר חריגות בבדיקת דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר חריגות בבדיקת דם - תגובה

    יעל אבנון
    27/08/2013

    שלום דנה,

    אנזים הכבד GPT אצלך גבוה באופן חריג, זה יכול לנבוע עקב הדבקות בוירוס אך צריך להמשיך בירור.
    בקשי מהרופא בדיקה לשני האנזימים האחרים של הכבד- GOT ו- GGT.
    תוכלי לבקש גם בדיקה למחלת הנשיקה- EBV ו- CMV, אלו 2 וירוסים שיכולים לגרום לתמונת דם כזו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו