מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סובלת ממשמאיה03/09/2013
שלום אני בת 19 , התחילו לי מלפני 3.5 חודשים סחרחורות חזקות בשכיבה והן הפכו לסחרחורת שהיא כללית , תחושת שיוט מתמידה , קושי לסובב את הראש כי זה גורם לחוסר שיווי משקל , כל תזוזה עם הראש עושה הרגשה לא נעימה של חוסר שיווי משקל , אבל מאז התלוו לכל זה גם כל הזמן חולשה ! כאבים בבטן לפעמים , הרגשה של פרה עילפון , אני מרגישה כבר בן אדם אחר אין לי כוחות אפילו לצאת ולעשות דברים , כי יש לי כל הזמן דופק של 106 משהו כזה בדקה .. אני כל הזמן חלשה ומותשת , חסרת איזון , עם כאבים בכל מקום וממש קשה לי עם זה , עשיתי בתקופה הזו בגלל הסחרחורות MRI ראש, ברה, eng לשיווי משקל אוזני , בדיקות דם , שיצאו תקינים. כדאי לי לחזור על בדיקות הדם ? ממה אמורה לנבוע ההרגשה הזו ?! אני כבר לא חיה את אותם חיים ובגילי אני אמורה להיות הכי חיונית , אני מרגישה שאני כל הזמן הולכת להתעלף וחולשה , אני בקושי הולכת מהבית לאוטו ... אשמח לעזרה כי אני כבר מיואשת !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סובלת ממש - תגובה
יעל אבנון04/09/2013שלום מאיה,
צריך לבצע בדיקות דם מקיפות- כימיה כללית, ספירת דם, ויטמינים ומינרלים, בלוטת תריס ומדדי דלקת- ESR, CRP.
אבחון בדיקות הדם בקופת החולים מבוסס על טווחים סטטיסטיים של מדדי הדם, הוא קצר ושטחי וזו הסיבה שהרבה אנשים מרגישים ברע ונאמר להם שהבדיקות תקינות.
אבחון מדויק יותר נעשה על פי טווחים אופטימאליים של מדדי הדם אשר מייצגים בריאות מיטבית- זו שיטת אבחון מעמיקה יותר ואישית למטופל אשר חושפת אינפורמציה נוספת.
אבחון שכזה נעשה באופן פרטי (בארץ- שיטת ביוגנוסטיקה).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלתי
מאיה04/09/2013אני בת 19 וההורים שלי לא ממש מעוניינים לעזור לי במצב כי הוא נמשך המון זמן , אני אוכל לשים פה את תוצאות הבדיקות מתי שאעשה אותן ותעזרי לי להבין האם משהו שם גורם לי לבעיה ולתחושות האלה ??? אני לא יודעת לאן לפנות חוץ ממך ומה לעשות ....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלתי - תגובה
יעל אבנון04/09/2013בהחלט, תוכלי לרשום לי את התוצאות ואראה אם יש גורם לתחושות שלך שניתן לעלות עליו בבדיקות.
שיהיה לך חג שמח ושנה טובה ובריאה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ! יש לי תשובות מלפני חודשיים
מאיה04/09/2013
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות
מאיה04/09/2013
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות
מאיה04/09/2013
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות
מאיה04/09/2013
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות
מאיה04/09/2013
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות
מאיה04/09/2013
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות
מאיה04/09/2013
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהת
מאיה04/09/2013
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהת
מאיה04/09/2013
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהת
מאיה04/09/2013
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהת - תגובה
יעל אבנון04/09/2013מאיה, הבדיקות תקינות חוץ מהלימפוציטים הגבוהים- אלו הם תאי דם לבנים הנלחמים בוירוסים. אני לא יכולה לדעת האם זה הגורם לתחושות שלך אך תוכלי לבקש לבדוק את הנגיפים שגורמים למחלת הנשיקה- EBV ו- CMV.
יכול להיות שהתחושות שאת חווה נובעות גם ממתח נפשי וצריך לבדוק גם את זה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך שאלה אחרונה נוספת
מאיה04/09/2013האם צריך לבצע שוב בדיקות ? הן מה3/7/2013 והאם יש דברים להוסיף או שזה מספיק ?! תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה אני חייבת תשובה לשאלה שלמעלה
מאיה04/09/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
יעל אבנון06/09/2013אין צורך לעשות את הבדיקות שוב, וכפי שרשמתי אפשר לבצע בדיקה למחלת הנשיקה- בבדיקת הדם - EBV, CMV.
בברכת בריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה
הדסה08/09/2013ממליצה לך לקרוא על התקפי חרדה וללכת להתייעץ אצל פסיכולוגית דברים כאלה טרום עילפון וכו נובעים הרבה פעמים מחרדה. הנושא הנפשי גורם לתסמינים ממשיים וגופניים.בהצלחה:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסובלת מאותו הדבר
רחל05/08/2015אשמח מאוד אם תוכלי לשתף אם עבר ומה עשית לצורך העניין. תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)















.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

