מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ממש דחוף !!אלין27/09/2013
הגעתי לטרם עם חולשה מטורפת וכאבי גרון הדופק שלי גבוה 130 בדקה ! יש לי סחרחורות כבר מלא זמן עשו לי MRI שיצא תקין הרופא שם טען שזה נראה לו חיידק בגרון אבל זה טרם ולא מומחים ואני ארבעה חודשים מרגישה חולשה ולא טוב עם סחרחורות אני מצרפת את התוצאות יכול להיות שזה משהו אחר , מחלה או משהו מסוכן חוץ מהסטרפטוקוק שהם טוענים ???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מצרפת יותר ברור
אלין27/09/2013
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמידע נוסף חשוב שמבלבל יותר
אלין28/09/2013היום הגיעו תוצאות המשטח ויצא שלילי שאין סטרפטוקוק , אבל בבדיקות דם למעלה יש דברים חריגים , הרופא בטרם אמר לי לקחת אנטיביוטיקה (רפא פן) אני לא מבינה האם הבדיקות דם מצביעות על משהו אחר או שזה קשור לגרון גם אם המשטח שלילי ...כי חות מהכאב גרון יש לי סחרחורות המון זמן וחולשה ודופק מהיר ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמידע נוסף חשוב שמבלבל יותר - תגובה
יעל אבנון29/09/2013שלום אלין,
בבדיקות רואים רמה גבוהה של כדוריות דם לבנות, אין בדיקות ספציפיות שחושפות באיזה מזהם מדובר.
אני ממליצה לעשות בדיקה למחלת הנשיקה- EBV ו- CMV ולתפקודי הכבד.
2 הנגיפים הנ"ל עשויים לגרום לתחושות שתיארת.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אלין29/09/2013איזו בעיה בכבד יכולה לגרום לתחושות שתיארתי ? את יכולה לרשום לי בדיוק מה לבקש מהרופא ? אני כבר לא יודעת איזה כיוון לבדוק בגלל שאני מרגישה גרוע מלא זמן ולא יודעת על מה להצביע , תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוהאם זה יכול להיות מחלה כלשהי ולא
אלין29/09/2013ולאו דווקא זיהום ?!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
יעל אבנון29/09/2013צריך לבדוק תפקודי כבד כי במחלת הנשיקה אנזימי הכבד עולים.
הבדיקות הנדרשות- GOT, GPT, GGT.
וכמו שציינתי לפני כן- הנגיפים CMV ו- EBV.
אין באפשרותי לנחש במה מדובר ולכן נדרשות בדיקות ומעקב רפואי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ויש
אלין29/09/2013עוד משהו שהיית ממליצה לי לבדוק חוץ מהכבד ומחלת הנשיקה? במצב שלי שאני המון זמן עייפה עם סחרחורות חולשה ותחושת חולי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ויש - תגובה
יעל אבנון29/09/2013תמיד כדאי לבצע בדיקת כימיה כללית- בקשי מהרופא.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

