התייעצות בקשר לתוצאות הבדיקות שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות בקשר לתוצאות הבדיקות שלי
    shusha
    04/10/2013

    שבת שלום יעל ושאר החברים בפורום!
    רציתי להתייעץ לגבי תוצאות בדיקות הדם שקיבלתי היום...אז מסתבר ככל הנראה שיש לי אנמיה. בראשון יש לי תור לברר יותר לעומק מה גורם לזה וחשבתי שיהיה נכון להגיע אל הרופא עם כמה שיותר אינפורמציה לגבי הנושא ואולי שאלות חכמות שאני לא יודעת, וצריכה לשאול...
    בגדול אני בחורה סופר אנרגטית (בת 32), רוקדת וחיה בקצב די מהיר, בתקופה האחרונה אני מאד עייפה ותשושה באופן לא פרופורציונאלי (מלמדת תלמידים שעתיים ו"שמה ראש" לשלוש ארבע שעות..) גם שמתי לב שאני מאד צהובה.. אולי זה חיוורון.. לא בטוחה.
    אז לפי מה שהצלחתי לחקור לבד באינטרנט נראה שפשוט מחוסר ברזל (לא אוכלת הרבה בשר).. אשמח לתובנות יותר מקצועיות :)
    תודה!!

    שם הבדיקה תוצאה
    WBC 8.3
    RBC 4.36
    HB 10.4
    HCT 35.4
    MCH 23.8
    MCHC 29.3
    RDW 16.5
    MCV 81.2
    NEUT% 58.4
    LYM% 29.3
    MONO% 7
    EOS % 2.3
    BASO % 0.5
    LUC% 2.5
    NEUT.abs 4.9
    LYMP.abs 2.4
    MONO.abs 0.6
    EOS.abs 0.2
    BASO abs 0.1
    LUC abs 0.2
    MACRO% 0.1
    MICRO % 5.2
    HYPER% 0.1
    HYPO % 50.1
    MICRO%/HYPO% 0.1
    PLT 441
    MPV 10.1

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות בקשר לתוצאות הבדיקות שלי - תגובה

    יעל אבנון
    06/10/2013

    שלום רב,

    בהחלט יש לך אנמיה, רמת ההמוגלובין נמוכה מאוד.
    הכדוריות האדומות אצלך קטנות וזה מסמל על מחסור בברזל.
    בדיקות נוספות שכדאי לעשות- כימיה כללית בדם, בגלל שאת מרגישה שהעור צהוב, בקשי ספציפית בדיקת בילירובין, בנוסף בקשי בדיקת ברזל ובדיקת Ferritin (מאגרי ברזל), ויטמין B12 וחומצה פולית.
    כל אלו יתנו תמונה ברורה יותר לגבי מצב מערכות הגוף ותוכלי להתחיל טיפול.
    בכל מקרה את צריכה להתחיל לקחת תוסף ברזל.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! ועוד משהו...

    shusha
    06/10/2013

    תודה לך יעל!
    רציתי לשאול לגבי צליאק, קרוהן והפרעות עיכול שיכולות לגרום לאנמיה...
    יש לי שלשול כרוני וקראתי קצת את התסמינים של צליאק, ולצערי הענק, נראה לי שיש לי את זה... ביקשתי מהרופא בדיקת דם של זה, אבל נראה לך שיש סיכוי שזה קשור למשהו אחר ועדיין מלווה בהפרעות עיכול קשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! ועוד משהו... - תגובה

    יעל אבנון
    06/10/2013

    כדאי לבדוק גם נוכחות של החיידק הליקובקטר פילורי- בבדיקת נשיפה פשוטה, בדיקה למחלת קרוהן או קוליטיס- בדיקת דם בשם ASCA.
    המשך בירור עשוי לדרוש קולונוסקופיה או גסטרוסקופיה.

    בברכת בריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נהדרת שאת! הרבה תודות!!

    shusha
    07/10/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בשמחה רבה

    יעל אבנון
    07/10/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל אבנון
    10/10/2013

    הבדיקות תקינות, הבדיקה לצליאק יצאה שלילית.
    יש לך ברזל נמוך- 58, כאשר הרמה האופטימאלית היא 120.
    פשוט מאוד לקחת תוסף ברזל ולהקפיד על תזונה נכונה עשירה בברזל.
    לא הצלחתי להבין את רמת הבילירובין, תוכלי לצרף בנפרד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהלן יעל... עוד כמה שאלות ברשותך..

    shusha
    04/12/2013

    הי יעל יקרה, שוב תודה על תשומת הלב..
    עכשיו ראיתי שפספסתי את הבקשה שלך בנוגע לבילירובין (אגב הרופא שלי אמר שזו בדיקה לא משמעותית... אבל הוא לא רופא כל כך יסודי)

    BILIRUBIN-TOTAL mg/dl 0.5
    BILIRUBIN-DIRECT mg/dl 0.14



    בנוסף עשיתי בדיקת הליקובקטר וזו התוצאה:
    C13 UREA BREATH CALC DELTA C /m 7.329

    האם משהו מכל הבדיקות שעשיתי (המפורטות בשרשור גם הקודם) מתחבר לך? האם נראה שאני צריכה לבקש בדיקות נוספות שאני לא מודעת אליהן? בדיקות צואה או דרכי עיכול יותר רציניות?

    בנוסף, זה מה שהרופא המליץ לי לקחת כדי להשמיד את החיידק, אבל הוא נתן לי הוראות של לקיחת התרופות שהן שונות ממה שהרוקחת אמרה לי.. ורוקחים מבינים עניין בדר"כ.. אז חשבתי להתייעץ איתך... (אם זה בסדר וחלק ממה שאת עושה)

    MOXYVIT 500MG
    שניים בבוקר שניים בערב למשך חמישה ימים לקחת על בטן ריקה לא עם אוכל

    אחרי שסיימתי את האנטיביוקטיה הזו לקחת למשך עוד חמישה ימים
    KARIN 500 MG + METROGYL 500MG
    קרין כדור אחד בוקר ואחד ערב, מטרוג'יל שניים בוקר שניים ערב
    ואת שניהם לקחת ביחד (הרוקחת אמרה לי בהפרש זמן של חצי שעה)

    יחד עם האנטיביוטיקה למשך 10 ימים לקחת אומפרדקס 20MG

    ויש לי בשלוף כבר מרשם לאגיסטן חחחחחח

    אשמח לשמוע ממך בהקדם, ותודה וחג שמח!
    SH

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל אבנון
    04/12/2013

    שלום רב,

    רמת הבילירובין תקינה.
    הרופא התאים לך את הטיפול המשולש בהליקובקטר, זה הטיפול המקובל ברפואה הקונבנציונאלית.
    ברפואה הטבעית יש טיפולים הכוללים שימוש בתוספי תזונה וצמחי מרפא להכחדת החיידק, אני תומכת בטיפולים אלו יותר מאשר בטיפול האנטיביוטי וסותרי החומצה אשר עשויים להכחיד את החיידק אבל מחלישים את הגוף ומכינים את הקרקע להשתלטות נוספת של החיידק בעתיד.
    הטיפול הטבעי לעומת זאת מחזק את מערכת החיסון ומערכת העיכול ומטרתו להכחיד את החיידק, לחזק את הגוף ולמנוע את חזרתו בהמשך.
    אני לא חושבת שאת צריכה לעשות בדיקות נוספות, פשוט החליטי מהי הדרך הנכונה עבורך לטפל בחיידק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!

    shusha
    04/12/2013

    אני כן רוצה לטפל באנטיביוטיקה אבל אולי להוסיף משהו שמחזק את הגוף, יש לך המלצה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! - תגובה

    יעל אבנון
    04/12/2013

    כשתסיימי עם האנטיביוטיקה תקחי פרוביוטיקה ושיהיה בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר לבדיקה

    חיה
    14/07/2015

    שלום רב, עקב קשיי נשימה, רופאת משפחה שלחה אותי לבדיקת נשיפה BREATH CALC
    להלן התוצאה שהתקבלה : 0.954 כש הנורמה בין 0 - 3.500


    האם התוצאה מעידה על איזה שהיא בעיה שקיימת או שאני צריכה לפנות לבדיקה נוספת על מנת לאתר את הסיבה לקשיי נשימה


    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו