מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקות דם - האם מעידות על דלקת?נירה יהושע10/10/2013
אני סובלת כחודשיים וקצת יותר מכאבי רגליים כאבי ידיים בידיים זה עובר לי ממקום למקום
הכאב פעם כתף פעם אצבעות עד חוסר תזוזה , יד מפרק ברגליים זה קבוע מהברכיים ומטה
והכאב הוא בעיקר בברך כשקמים ויושבים והולכים ולמטה קצת ברגל יש בצקת קלה
נשלחתי לראומוטולוג והוא שלח אותי לבדיקות דם , ובדיקת EMG שיצאה תקינה ומיפוי עצמות
ברצוני לדעת אם הבדיקות שלי מעידות על הדלקת כל שהיא כי נראה ככה האם תוכלי לענות לי תודה
כימיה
UREA-20
CREATININE B- 0.62
EGFR-גדול מ 1.73
ALT-38
K+POTASSIUM-4.4
SODIUM-137
CA-8.9
PROTEIN-7.3
ALBUMI השאר תקין
TSH-1.43
C.R.P-קטן מ0.5
RHEUMATOID-קטן מ- 5
מוגלובין -11.8
RBC-5.54
WBC-8
אני חייבת לדעת אם הכל תקין
ואפשר למצוא מפה את הכאבים שאני סובלת מהם
אשמח אם תעזרי לי
אצרף העתק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
יעל אבנון10/10/2013שלום נירה,
לא רואים על פי הבדיקות שצירפת את הסיבה לכאבים.
ראומטואיד פקטור נמוך בדרך כלל שולל דלקת פרקים וזה ממצא חיובי עבורך.
ההמוגלובין אצלך נמוך, צריך לבדוק רמת ברזל, חומצה פולית וויטמין B12.
בנוסף כדאי לבדוק רמת חלבון בדם, יכול להיות שחסרים לך חלבונים- זה עשוי לגרום להמוגלובין נמוך ואף לכאבים בשלד.
בקשי מהרופא לבדוק 2 בדיקות נוספות- LDH ו- CPK- כדי לדעת האם הכאבים נובעים מנזק כלשהו לשרירים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך בדיקות דם
נירה יהושע10/10/2013לא ידועה הסיבה לכאבים בגלל זה נשלחתי לראומטולוג והוא נתן לי את כל הבדיקות האלה
אבל לפני כמה חודשים ביצעתי בדיקת קרשיות יתר
והבדיקה הראשונה יצאה גבוהה
והבידיקה השניה יש ירידה והמוטולוג אמר שזה תקין
במיפוי עצמות לא יכולים לראות עם השריר נפגע
ואני ושכחתי לציין את זה באופן קבוע אם ברזל נמוך תמיד
ובי 12 נמוך תמיד וגם יש לי טלסמיה מיינור אז גם בגלל זה נמוך
הכאבים האלה נורא מטרידים אותי במיוחד ברגליים
גם היום יש לי קור ממש בכפות הרגליים כאילו קור כלבים בחוץ ואני יושבת בלי מזגן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם
נירה יהושע10/10/2013אני מנסה לצרף את הבדיקות ולא מצליחה
יכול להיות ש CK-55
זה מה שאת מדברת עליו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

