בדיקות דם - האם מעידות על דלקת?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות דם - האם מעידות על דלקת?
    נירה יהושע
    10/10/2013

    אני סובלת כחודשיים וקצת יותר מכאבי רגליים כאבי ידיים בידיים זה עובר לי ממקום למקום
    הכאב פעם כתף פעם אצבעות עד חוסר תזוזה , יד מפרק ברגליים זה קבוע מהברכיים ומטה
    והכאב הוא בעיקר בברך כשקמים ויושבים והולכים ולמטה קצת ברגל יש בצקת קלה
    נשלחתי לראומוטולוג והוא שלח אותי לבדיקות דם , ובדיקת EMG שיצאה תקינה ומיפוי עצמות
    ברצוני לדעת אם הבדיקות שלי מעידות על הדלקת כל שהיא כי נראה ככה האם תוכלי לענות לי תודה
    כימיה
    UREA-20
    CREATININE B- 0.62
    EGFR-גדול מ 1.73
    ALT-38
    K+POTASSIUM-4.4
    SODIUM-137
    CA-8.9
    PROTEIN-7.3
    ALBUMI השאר תקין
    TSH-1.43
    C.R.P-קטן מ0.5
    RHEUMATOID-קטן מ- 5
    מוגלובין -11.8
    RBC-5.54
    WBC-8
    אני חייבת לדעת אם הכל תקין
    ואפשר למצוא מפה את הכאבים שאני סובלת מהם
    אשמח אם תעזרי לי
    אצרף העתק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות דם - תגובה

    יעל אבנון
    10/10/2013

    שלום נירה,

    לא רואים על פי הבדיקות שצירפת את הסיבה לכאבים.
    ראומטואיד פקטור נמוך בדרך כלל שולל דלקת פרקים וזה ממצא חיובי עבורך.
    ההמוגלובין אצלך נמוך, צריך לבדוק רמת ברזל, חומצה פולית וויטמין B12.
    בנוסף כדאי לבדוק רמת חלבון בדם, יכול להיות שחסרים לך חלבונים- זה עשוי לגרום להמוגלובין נמוך ואף לכאבים בשלד.
    בקשי מהרופא לבדוק 2 בדיקות נוספות- LDH ו- CPK- כדי לדעת האם הכאבים נובעים מנזק כלשהו לשרירים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך בדיקות דם

    נירה יהושע
    10/10/2013

    לא ידועה הסיבה לכאבים בגלל זה נשלחתי לראומטולוג והוא נתן לי את כל הבדיקות האלה
    אבל לפני כמה חודשים ביצעתי בדיקת קרשיות יתר
    והבדיקה הראשונה יצאה גבוהה
    והבידיקה השניה יש ירידה והמוטולוג אמר שזה תקין
    במיפוי עצמות לא יכולים לראות עם השריר נפגע
    ואני ושכחתי לציין את זה באופן קבוע אם ברזל נמוך תמיד
    ובי 12 נמוך תמיד וגם יש לי טלסמיה מיינור אז גם בגלל זה נמוך
    הכאבים האלה נורא מטרידים אותי במיוחד ברגליים
    גם היום יש לי קור ממש בכפות הרגליים כאילו קור כלבים בחוץ ואני יושבת בלי מזגן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות דם

    נירה יהושע
    10/10/2013

    אני מנסה לצרף את הבדיקות ולא מצליחה
    יכול להיות ש CK-55
    זה מה שאת מדברת עליו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו