בדיקת דם ושתן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת דם ושתן
    עידן
    18/12/2013

    ביקשתי מרופאת המשפחה בדיקת דם לאיידס ובדיקת שתן כללית+תרבית .
    יש לציין שעברתי בדיקת כבר את בדיקת השתן יחד עם STD PCR אך אני רוצה שוב .
    1.לגבי בדיקת שתן כללית+תרבית ... לקחתי מבחנה הביתה , אני בימים שני שלישי רביעי קם ב 7וחצי-8 וחצי , וחמישי עד ראשון קם בסביבות 2-3 בצהרים .
    ניתן פשוט לעשות את הבדיקה רגיל בין הימים שני-רביעי ? כי אמרו לי שהשתן חייב להיות בשעות 7-9 בבוקר ויש ימים במשך השבוע שאני קם מאוחר השאלה אם צריך במשך מספר ימים ברציפות לקום בשעות 7-9 בבוקר לפני היום שבו אני עושה את הבדיקה ?
    2. שאלה נוספת היא לגבי בדיקת איידס היא בדיקת דם , אני צריך להתכונן אליה משהו מיוחד כמו למשל לצום מספר שעות מסויים ?
    3.ולפני כחודש הרופאה אמרה לי שהכניסה את ההפנייה של הבדיקת איידס למחשב ולא הביאה לי דף של ההפנייה ולכן אני לא יכול לדעת עד מתי התוקף של הבדיקה, אני מתכנן לבצע עוד בעוד כשבועיים איך אני ידע שלא עבר תוקפה של ההפנייה ? והאם האחות עצמה לא צריכה בעצם הפנייה על דף ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת דם ושתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת דם ושתן - תגובה

    יעל אבנון
    18/12/2013

    שלום דני,

    1. זה לא משנה אם לא היית ער בבקרים שלפני הבדיקה, מה שמשנה הוא שתעשה את הבדיקה בשעות שביקשו ממך.
    2. אין צורך בצום לפני בדיקת איידס או בשום הכנה אחרת.
    3. האחות לא צריכה את הדף, הבקשה כתובה במחשב, אני לא יכולה לדעת מהו תוקף ההפניה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו