מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סוכר בשתןיוסי19/12/2013
שלום
בבדיקת דם ושתן שגרתית, לראשונה בחיי הופיע ממצא של סוכר בשתן ברמה של 30 MG/DL.
זאת בשעה שהסוכר בדם תקין - 89 (65-100), וכן סוכר תלת חודשי תקין - 5 (4.00-5.70).
אינני סובל מסוכרת.
מה יכולה להיות הסיבה? יש סיכוי שישנה סכרת סמויה (על אף התוצאות התקינות בבדיקת דם)?
האם יש לחשוש לבעיה כלייתית?
יש לציין שגם נמצא חלבון בשתן: - פרוטאין- 10 MG/DL.
מה המשמעות של זה, והאם יש קשר בין הסוכר לפרוטאין בבדיקת השתן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכר בשתן - תגובה
יעל אבנון20/12/2013שלום דורון,
סוכר גבוה בשתן עשוי לנבוע עקב בעיות הורמונאליות שונות, בעיות בכבד או שימוש בתרופות כגון אנטיביוטיקה, ליתיום, תרופות משתנות ועוד.
בהחלט יכול להיות קשר בין סוכר גבוה בשתן לבין נוכחות חלבון.
אני מציעה שתמשיך בירור אצל הרופא ותחזור על הבדיקה שוב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחזרתי על הבדיקה שוב
יוסי23/12/2013תודה רבה על המענה המפורט
יש לציין שבדיקת השתן המדוברת (עם הסוכר והחלבון) היתה לפני כשלושה חודשים (לא שמתי לב לזה)
ביקשתי מהרופא הפנייה לבדיקות מעבדה
תוצאות בדיקת שתן כללי היו תקינות, ללא סוכר וללא חלבון.
להלן תוצאות בדיקת דם + יחס אלבומין קריאטנין בשתן:
(BUN 9.00 MG/DL (4.60- 21.00 (.*.......)
(TOTAL PROTEIN 7.33 G/DL (6.20- 8.50 (...*.....)
(ALBUMIN SERUM 4.58 G/DL (3.50- 5.50 (....*....)
(ALBUMIN/CREATINE RATIO-U 3.00 MG/G (0.00- 30.00 (*........)
CREATININE U CONC. 233.20 MG/DL
MICROALBUMIN CONC. 0.70 MG/DL
האם עדיין נדרש בירור נוסף (מעבדתי/הדמייתי) כלשהו?
האם יש צורך בבדיקת מעקב ?
האם הזמן שעבר (3 חודשים בערך) משנה משהו לגבי התוצאות?
מה יכולה להיות הסיבה שבכל זאת היה בבדיקה סוכר וחלבון?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
יעל אבנון24/12/2013הבדיקות תקינות, אין צורך בבדיקות נוספות.
על השאלה מה גורם לרמת סוכר גבוהה בשתן עניתי בתשובה הראשונה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

