מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פעינוח WBC , HCT, NEUTאלמוני14/01/2014
שלום,
עשיתי בדיקות דם החודש, כל יצא תקין פרט ל3 בדיקות שמופיעות בחריגה.
הסתכלתי בהסטוריה וראיתי שבעשר שנים האחרונות הערכים הללו נמוכים
מקיראה באינטרנט ראיתי שמדובר במערכת חיסונית חלשה או שיש מחלות שונות.
מצורף קובץ המכיל את תוצאות הבדיקות בעשר שנים האחרונות.
לציין שאני בריא בדרך כלל ולא מקבל טיפול תרופתי.
יש סיבה לדאוג?
יש דרך להעלות את הערכים הללו?
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעינוח WBC , HCT, NEUT - תגובה
יעל אבנון14/01/2014לא ניתן לאבחן את המצב לפי בדיקות אלו בלבד.
רמת כדוריות לבנות נמוכה קשורה למחסורים בויטמין B12 או חומצה פולית, מחסור בחלבונים, שימוש בתרופות שונות, נטיה מולדת או מצבים שונים במח העצם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם
מיטל15/01/2014היי
מביצוע בדיקת דם
WBC 14.4
Neut % 70.9
Neut.abs 10.2
כולם מחוץ לנורמה
מה המשמעות?? חוששת מאחר ומבינה שמדובר בכדוריות דם לבנות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם - תגובה
יעל אבנון15/01/2014שלום מיטל,
הנויטרופילים הם תאי דם לבנים הנלחמים בעיקר בזיהומים חיידקיים.
הגוף שלך נלחם במזהם או בדלקת כלשהי, גשי לרופא על מנת לברר את מקור הדלקת.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם
מיטל15/01/2014תודה רבה יעל על התגובה המהירה,
האם התוצאה היא חריגה מידי?
האם יש חשש / קשר לגידול סרטני??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

