מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שתי תוצאות נמוכות בבדיקת דם.מה לעשומיכל03/02/2014
עשיתי בדיקת דם וקיבלתי את שתי התוצאות הללו נמוכות/גבוהות:
MPV-Mean Platelet Volume- 13.1 fl.
Ferritin-14 ng/ml.
מה לעשות לגביהן? הבנתי שהראשון זה טסיות דם וזה גבוה(זה גם צבוע באדום). והשנייה זה ברזל-נמוך( גם צבוע באדום).
חשוב לי לציין שאני סובלת ממיגרנות בצורה קשה, ומתכננת להיכנס להריון.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתי תוצאות נמוכות בבדיקת דם.מה לעשו - תגובה
יעל אבנון03/02/2014שלום מיכל,
ה- MPV זה הגודל של טסיות הדם, הטסיות שלך גדולות מהתקין.
זה בדרך כלל קורה עקב יצור יתר של טסיות חדשות- שהן גדולות יותר.
לגבי הפריטין- זה חלבון המהווה את מאגרי הברזל בדם, בהחלט נמוך.
זה אומר שמאגרי הברזל אצלך נמוכים.
צריך לברר ראשית מדוע הם נמוכים ולטפל בהתאם.
מחסור בברזל גורם לאנמיה אשר עשויה לגרום לכאבי ראש.
כדאי להמשיך יעוץ אצל הרופא ולהכין את הגוף להריון בריא.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה זה אומר...
מיכל03/02/2014תודה!
ומה זה אומר שמיוצרות בגופי טסיות דם חדשות גדולות יותר? מה עושים עם זה? איך זה משפיע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה זה אומר... - תגובה
יעל אבנון03/02/2014זה בדרך כלל גורם לדם להיות סמיך יותר, אך צריך להצליב מידע עם ערך ה-PLT שהן הטסיות עצמן.
במידה וגם ה- PLT גבוה (מעל 300), אולי יש מקום לשקול מדלל דם.
במידה וה- PLT תקין, אין צורך בטיפול.
ברפואה הטבעית יש דרכים לטיפול בדם סמיך, אך הטיפול הוא אינדיבידואלי לכל אדם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
מיכל03/02/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

