תת פעילות של בלוטת התריס?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תת פעילות של בלוטת התריס?
    אבישי
    05/05/2014

    בדיקת דם שערכתי הראתה ערך TSH של 4.47 mIU/L.
    T4- FREE מראה 15.6 pmol/L.

    האם התוצאות מראות על תת פעילות של בלוטת התריס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תת פעילות של בלוטת התריס?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תת פעילות של בלוטת התריס? - תגובה

    יעל אבנון
    07/05/2014

    שלום אבישי,

    ערך אופטימאלי של TSH הוא 1.5-2.5.
    תוצאה של מעל 4 יכולה להיות התחלה של תת פעילות וצריך להמשיך לעקוב אחרי פעילות הבלוטה.
    בהרבה מהמקרים מדובר בנוכחות של נוגדנים הפועלים נגד הבלוטה- ניתן לבדוק האם הם קיימים אצלך, שמות הבדיקות- Anti TPO Ab ו- Thyroglobulin Ab.
    במידה ויש נוגדנים מדובר במצב אוטואימוני, מצב כזה יכול להישאר שקט ולא להחמיר עם השנים או שכן.
    במידה ואין נוגדנים, המצב עשוי לנבוע מהרבה גורמים אחרים שניתן לנסות לפענח ע"י תשאול בריאותי מקיף ואבחון כולל של בדיקות הדם ושאר תפקודי מערכות הגוף.
    ישנם טיפולים טבעיים התומכים בפעילות מערכת התריס ולא כדאי להתחיל לקחת תרופות עד שלא ממצים את האפשרויות הטבעיות.
    ככל שמטפלים מוקדם יותר כך הסיכויים לאיזון הבלוטה טובים יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו