ברזל ואאוזניפילים גבוהה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ברזל ואאוזניפילים גבוהה
    מירי
    21/05/2014

    שלום.

    אני בת 24 מעשנת בקביעות מזה כעשר שנים, סיימתי טיפול נגד צהבת מסוג סי לפני כשנתיים. לאחרונה חוויתי התקף דמוי אסתמה ("דמוי" מכיוון שלא הובחנתי כחולת אסתמה בבדיקה בטרם) מאז מדי פעם קוצר נשימה ושיעולים בדרך כלל לפני הישנה (לא באופן תדיר), אני משתמשת לפעמים במשאף.

    בבדיקות הדם האחרונות רמת הברזל חרגה באופן משמעותי וגם בדיקת האזונפילים:

    IRON 260.00 UG/DL
    EOSINOPHILS 0.65 K/UL
    EOSINOPHILS % 7.58

    בנוסף:

    LIPEMIC INDEX 0.00 INDEX
    HEMOLYTIC IND. 1.00 INDEX
    ICTERIC INDEX 0.00 INDEX

    בחודש האחרון כאבים בשדיים ובבטן תחתונה (כמו לפני מחזור)
    איני בהריון.

    שאר הבדיקות בסדר, המוגלובין כדוריות אדומות/לבנות בסדר.

    מה בעצם הבדיקות אומרות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ברזל ואאוזניפילים גבוהה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברזל ואאוזניפילים גבוהה - תגובה

    יעל אבנון
    23/05/2014

    שלום מירי,

    בלתי אפשרי לאבחן את הבדיקות האלו בנפרד, צריך לערוך תשאול בריאותי ולראות בדיקת דם מקיפה.
    מהבדיקות ניתן לראות כי יש לך אלרגיה מסוג כלשהו ולכן האזונופילים גבוהים.
    זה יכול להסביר את בעיות הנשימה ולכוון להשפעה של אלרגן.
    רמת ברזל גבוהה יכולה להיווצר מסיבות שונות ויש להמשיך בירור אצל הרופא.
    לגבי כאבים בשדיים ובטן תחתונה- אני ממליצה לפנות לגניקולוג.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו